Мої роботи по реставрації.

Для тих, хто не лише слухає, а й робить апаратуру для прослуховування музики
Аватар користувача
Karmadon
Karmadon
Пости в темі: 74
Повідомлень: 11930
З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
Звідки: Чернігів
Подякував: 7377 разів
Подякували: 13589 разів
Вік: 60

Re: Мої роботи по реставрації.

#151

Непрочитане повідомлення Karmadon »

Ліфт+армрест.
20250526_133302.jpg
20250526_133319.jpg
20250526_133329.jpg
20250526_133351.jpg
Аватар користувача
Karmadon
Karmadon
Пости в темі: 74
Повідомлень: 11930
З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
Звідки: Чернігів
Подякував: 7377 разів
Подякували: 13589 разів
Вік: 60

Re: Мої роботи по реставрації.

#152

Непрочитане повідомлення Karmadon »

Старий ORTOFON.
Дісталось йому від життя і на додаток ще хтось постарався.
Отже, про вхідний стан.
Роз'єм був демонтований, дроти замінені на МГТФ.
Контакти спаплюжені абценьками (думаю, саме такий інструмент був використаний).
Капроновий ізолятор попалений паяльником.
В підшипник напхано густої субстанції, віддалено нагадючей солідол.
Робочі поверхні підшипника мають значний знос у вигляді шикарних борозд.
Упорні гвинти мають значні ями від кульок (транспортування встановленного на вертушку тонарма в авто по поганих дорогах).
Земляний контакт втомився і категорично відмовився бути контактом.
На противагу був встановлений додатковий груз для важких картриджів.
Ідея непогана, але втрачається універсальність.
20250601_135559.jpg
20250601_135650.jpg
20250601_135834.jpg
20250601_135906.jpg
20250601_140219.jpg
20250602_113704.jpg
20250602_113804.jpg
Аватар користувача
Karmadon
Karmadon
Пости в темі: 74
Повідомлень: 11930
З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
Звідки: Чернігів
Подякував: 7377 разів
Подякували: 13589 разів
Вік: 60

Re: Мої роботи по реставрації.

#153

Непрочитане повідомлення Karmadon »

Що зроблено.
Упорні гвинти прошліфовані.
Робочі поверхні підшипника проточені.
Роз'єм не було сенсу відновлювати, тому виготовлен новий з латуні, покриття - никель.
Так, це для EMT.
У трубі зроблен отвір для фіксації роз'єму з можливостю регулювання горизонта.
Дроти замінені на CARDAS.
На місці земляного контакту нарізана різьба, виготовлен новий контакт, надійно зафіксований латунним гвитом.
Для противаги виготовлений додатковий полегшений груз для середньої ваги картриджів
і також гвинт іншого розміру для використання без додаткового груза взагалі.
Тобто зараз є три варіанти противаги.
Ну і на останок трошки косметики.
20250602_115520.jpg
20250602_124346.jpg
20250603_104319.jpg
20250603_112514.jpg
20250603_112645.jpg
20250604_111705.jpg
20250604_111751.jpg
20250604_112800.jpg
20250604_112925.jpg
20250604_113004.jpg
Відповісти

Повернутись до “Власними руками”