Ліфт+армрест.
Мої роботи по реставрації.
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 74
- Повідомлень: 11930
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7377 разів
- Подякували: 13589 разів
- Вік: 60
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 74
- Повідомлень: 11930
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7377 разів
- Подякували: 13589 разів
- Вік: 60
Re: Мої роботи по реставрації.
Старий ORTOFON.
Дісталось йому від життя і на додаток ще хтось постарався.
Отже, про вхідний стан.
Роз'єм був демонтований, дроти замінені на МГТФ.
Контакти спаплюжені абценьками (думаю, саме такий інструмент був використаний).
Капроновий ізолятор попалений паяльником.
В підшипник напхано густої субстанції, віддалено нагадючей солідол.
Робочі поверхні підшипника мають значний знос у вигляді шикарних борозд.
Упорні гвинти мають значні ями від кульок (транспортування встановленного на вертушку тонарма в авто по поганих дорогах).
Земляний контакт втомився і категорично відмовився бути контактом.
На противагу був встановлений додатковий груз для важких картриджів.
Ідея непогана, але втрачається універсальність.
Дісталось йому від життя і на додаток ще хтось постарався.
Отже, про вхідний стан.
Роз'єм був демонтований, дроти замінені на МГТФ.
Контакти спаплюжені абценьками (думаю, саме такий інструмент був використаний).
Капроновий ізолятор попалений паяльником.
В підшипник напхано густої субстанції, віддалено нагадючей солідол.
Робочі поверхні підшипника мають значний знос у вигляді шикарних борозд.
Упорні гвинти мають значні ями від кульок (транспортування встановленного на вертушку тонарма в авто по поганих дорогах).
Земляний контакт втомився і категорично відмовився бути контактом.
На противагу був встановлений додатковий груз для важких картриджів.
Ідея непогана, але втрачається універсальність.
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 74
- Повідомлень: 11930
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7377 разів
- Подякували: 13589 разів
- Вік: 60
Re: Мої роботи по реставрації.
Що зроблено.
Упорні гвинти прошліфовані.
Робочі поверхні підшипника проточені.
Роз'єм не було сенсу відновлювати, тому виготовлен новий з латуні, покриття - никель.
Так, це для EMT.
У трубі зроблен отвір для фіксації роз'єму з можливостю регулювання горизонта.
Дроти замінені на CARDAS.
На місці земляного контакту нарізана різьба, виготовлен новий контакт, надійно зафіксований латунним гвитом.
Для противаги виготовлений додатковий полегшений груз для середньої ваги картриджів
і також гвинт іншого розміру для використання без додаткового груза взагалі.
Тобто зараз є три варіанти противаги.
Ну і на останок трошки косметики.
Упорні гвинти прошліфовані.
Робочі поверхні підшипника проточені.
Роз'єм не було сенсу відновлювати, тому виготовлен новий з латуні, покриття - никель.
Так, це для EMT.
У трубі зроблен отвір для фіксації роз'єму з можливостю регулювання горизонта.
Дроти замінені на CARDAS.
На місці земляного контакту нарізана різьба, виготовлен новий контакт, надійно зафіксований латунним гвитом.
Для противаги виготовлений додатковий полегшений груз для середньої ваги картриджів
і також гвинт іншого розміру для використання без додаткового груза взагалі.
Тобто зараз є три варіанти противаги.
Ну і на останок трошки косметики.