Мої роботи по реставрації.
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- Fisha
- Риба
- Пости в темі: 18
- Повідомлень: 5610
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:18
- Звідки: Днiпро
- Подякував: 1633 разів
- Подякували: 4608 разів
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
Re: Мої роботи по реставрації.
Лікую по фото. Дорого, але результативно.
Замовник захотів частинку до тонарму EMT.
Мав фото і пару розмірів.
Було цікаво, зробив.
Виявилось, що замовник з Данії.
Подарував, бо...
Замовник захотів частинку до тонарму EMT.
Мав фото і пару розмірів.
Було цікаво, зробив.
Виявилось, що замовник з Данії.
Подарував, бо...
- spiridon
- ветеран
- Пости в темі: 7
- Повідомлень: 4495
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:28
- Звідки: Мукачево
- Подякував: 1637 разів
- Подякували: 6095 разів
- Вік: 69
Re: Мої роботи по реставрації.
Сергей изготовил пару редких роликов , еле уговорил , но оно того стоило))
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- Fisha
- Риба
- Пости в темі: 18
- Повідомлень: 5610
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:18
- Звідки: Днiпро
- Подякував: 1633 разів
- Подякували: 4608 разів
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
Re: Мої роботи по реставрації.
Отже, Garrard 301.
Мотор.
Вибігу не було взагалі.
Тобто, якщо крутнув рукою, він миттєво зупинявся.
При роботі була відчутна вібрація і шум.
Розборка показала, що є значна виробітка в торці вісі ротора від кульки.
З цим я нічого робити не буду, бо треба дуже спеціальне обладнання, велике і дороге. Ну його.
Нижня частина мотора зроблена таким чином, що не те, що розібрати, навіть кульку замінити нема можливості.
По перше заклепки, по друге діаметр кульки більше, ніж діаметр вісі.
Зазирнути можна і все. Зазирнув і побачив виробітку на поверхні кульки.
Ну ок, можна подумати, мене колись зупиняли заклепки ))
Роібрав, промив, нарізав різьбу в кришці, повернув кульку, зібрав і увімкнув.
І був дуже приємно здивований, шум і вібрація зникли.
Чесно кажучи, навіть не сподівався на такий ефект.
Мотор.
Вибігу не було взагалі.
Тобто, якщо крутнув рукою, він миттєво зупинявся.
При роботі була відчутна вібрація і шум.
Розборка показала, що є значна виробітка в торці вісі ротора від кульки.
З цим я нічого робити не буду, бо треба дуже спеціальне обладнання, велике і дороге. Ну його.
Нижня частина мотора зроблена таким чином, що не те, що розібрати, навіть кульку замінити нема можливості.
По перше заклепки, по друге діаметр кульки більше, ніж діаметр вісі.
Зазирнути можна і все. Зазирнув і побачив виробітку на поверхні кульки.
Ну ок, можна подумати, мене колись зупиняли заклепки ))
Роібрав, промив, нарізав різьбу в кришці, повернув кульку, зібрав і увімкнув.
І був дуже приємно здивований, шум і вібрація зникли.
Чесно кажучи, навіть не сподівався на такий ефект.
- Fisha
- Риба
- Пости в темі: 18
- Повідомлень: 5610
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:18
- Звідки: Днiпро
- Подякував: 1633 разів
- Подякували: 4608 разів
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
Re: Мої роботи по реставрації.
Garrard 301.
Шпиндельний підшипник.
Версія моделі, яка опинилась в мене для відновлення, дуже стара.
Втулки підшипника - звичайна латунь, а не oilite і конструктори вимагали
заповнити порожнини густим мастилом (як солідол)
Ну ок, зроблено.
Підпятник.
Він має пласку поверхню, торець вісі також.
Тобто пласка поверхня діаметром біля 10мм є упорною.
В такому, оригінальному вигляді, коефіціент детонації виявися 0,08%, що дуже непогано, але мені було цікаво,
що зміниться, якщо втулити туди підпятник в стилі моделі 401.
Ліворуч оригінальний, праворуч - мій виріб.
Зробив, встановив, результат на фото.
Шпиндельний підшипник.
Версія моделі, яка опинилась в мене для відновлення, дуже стара.
Втулки підшипника - звичайна латунь, а не oilite і конструктори вимагали
заповнити порожнини густим мастилом (як солідол)

Ну ок, зроблено.
Підпятник.
Він має пласку поверхню, торець вісі також.
Тобто пласка поверхня діаметром біля 10мм є упорною.
В такому, оригінальному вигляді, коефіціент детонації виявися 0,08%, що дуже непогано, але мені було цікаво,
що зміниться, якщо втулити туди підпятник в стилі моделі 401.
Ліворуч оригінальний, праворуч - мій виріб.
Зробив, встановив, результат на фото.
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
- mirek
- ветеран
- Пости в темі: 1
- Повідомлень: 1442
- З нами з: 02 лютого 2011, 20:20
- Звідки: Львів
- Подякував: 764 разів
- Подякували: 1335 разів
Re: Мої роботи по реставрації.
Якщо ви слідкували за дописами останні декілька місяців, то зрозумієте, що у нас тут в пошані no-nonsense промислові рішення
Тому - ICEL РНС. У пана Володимира якраз мають бути (за трохи завищеною ціною
) https://audiogarret.com.ua/viewtopic.php?t=20018


- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60
Re: Мої роботи по реставрації.
Дякую, Мирославе, ці вже там і стоять )
Я зробив його дуже давно, а зараз згадав про нього і вирішив послухати.
Сподобалось, але є нюанси.
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 70
- Повідомлень: 11908
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7359 разів
- Подякували: 13535 разів
- Вік: 60