Дещо стосується тематики форуму.

Після цієї подіі американці знайшли 200 млн.долярів і через 4 роки на слідуючу гонку збудували 4 яхти, кожна з яких була настроєна на свій вітер, і таки виграли її. Це сильно зрушило з місця гоночне яхтобудування. Наприклад, для вітрил застосували матеріал, який розроблявся для повітряних куль, які передбачались для використання у венеріанській атмосфері! А "Боінг" запропонував плівку, на яку нанесені риски, по типу як на вінілових дисках, якщо обклеїти корпус рисками точно по току води, то тертя знижується на 10% порівняно з ідеально гладкою поверхнею... В комп'ютери яхт заклали погоду в районі перегонів за минулі 30 років, і вони могли передбачити бриз на 30 хв. до появи
А я дивився фільм та згадував як гортав тодішні "Катера и яхты" з блідими, нечіткими, характерними для радянської періодики, фотографіями та ловив себе на враженні що читаю та бачу результати діяльності якоїсь інопланетної цивілізації. Настільки дивовижним це все здавалось.Vankel писав: ↑30 грудня 2023, 19:14Після цієї подіі американці знайшли 200 млн.долярів і через 4 роки на слідуючу гонку збудували 4 яхти, кожна з яких була настроєна на свій вітер, і таки виграли її. Це сильно зрушило з місця гоночне яхтобудування. Наприклад, для вітрил застосували матеріал, який розроблявся для повітряних куль, які передбачались для використання у венеріанській атмосфері! А "Боінг" запропонував плівку, на яку нанесені риски, по типу як на вінілових дисках, якщо обклеїти корпус рисками точно по току води, то тертя знижується на 10% порівняно з ідеально гладкою поверхнею... В комп'ютери яхт заклали погоду в районі перегонів за минулі 30 років, і вони могли передбачити бриз на 30 хв. до появи
А в що зараз перетворився "Кубок Америки" (по назві яхти, яка першою виграла даний трофей) - це взагалі фантастика...
Уявіть що зараз - підготовка до Кубку 2024 року - на фото. Пробний вихід команди Orient Express Racing Team. Поки основна яхта AC75 будується на верфі у французькому місті Ван, команда тренується на тестовому! човні меншого розміру - LEQ12. На ньому відключена автоматика - управління повністю знаходиться в руках команди. І як це проходить на суші...Sergiy писав: ↑30 грудня 2023, 22:18 А я дивився фільм та згадував як гортав тодішні "Катера и яхты" з блідими, нечіткими, характерними для радянської періодики, фотографіями та ловив себе на враженні що читаю та бачу результати діяльності якоїсь інопланетної цивілізації. Настільки дивовижним це все здавалось.
Попідписувався десь пару років тому на новини з перегонів цього класу та дивлюсь періодично різні епізоди - це мені нагадує сучасні літаки, очевидно що зусилля та необхідні швидкості переміщення елементів керування настільки високі у таких яхт що людина ніякими румпелями чи традиційними лебідками вже впоратись не зможе. Без підсилювачів керма чи електродистанційної системи керування на цьому далеко не улетиш... ІМХО.Vankel писав: ↑31 січня 2024, 09:49Уявіть що зараз - підготовка до Кубку 2024 року - на фото. Пробний вихід команди Orient Express Racing Team. Поки основна яхта AC75 будується на верфі у французькому місті Ван, команда тренується на тестовому! човні меншого розміру - LEQ12. На ньому відключена автоматика - управління повністю знаходиться в руках команди. І як це проходить на суші...Sergiy писав: ↑30 грудня 2023, 22:18 А я дивився фільм та згадував як гортав тодішні "Катера и яхты" з блідими, нечіткими, характерними для радянської періодики, фотографіями та ловив себе на враженні що читаю та бачу результати діяльності якоїсь інопланетної цивілізації. Настільки дивовижним це все здавалось.![]()
ну як сказати, він просто
фильм действительно бесподобный!!! помимо всех достоинств следует упомянуть великолепный саундтрек,что не удивительно так как музыку для фильма написал сам Эрик Серра.
Невероятная история, если бы не фильм - никогда б о ней и не узнал