З вигнутим "напруженим" листом здається там буде така частота роботи і діапазон, що резонансне поглинання мембрани скоріше шкодити буде ніж користь приносити . Чисто "на око" якщо..alnic писав: ↑19 травня 2025, 19:25А як же, звiсно розглядав. RPG такi теж виготовляють, це не дуже важко зробити самому, але я вперся у щiльнiсть мембрани, яку вони рекомендують, а її особливо не зігнеш... Збираюсь використати iнший материал та мабуть дати радiус на двох бадах, якi пiдуть на двері.
пошук ідеального приміщення для звуку
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
- dukua
- ветеран
- Пости в темі: 18
- Повідомлень: 7555
- З нами з: 20 червня 2012, 07:22
- Звідки: HMB
- Подякував: 4226 разів
- Подякували: 8850 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Дякую, було цікаво почитати.
І водночас сумно: сліди майже вимерлої на сьогодні високорозвиненої цивілізації.
Double blind ABX police officer
- alnic
- ветеран
- Пости в темі: 134
- Повідомлень: 4895
- З нами з: 16 січня 2012, 00:37
- Звідки: Харкiв
- Подякував: 1047 разів
- Подякували: 4581 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
А я не планирую его "напрягать" особо. При ширине панели 1 метр радиус аж 2,63 м. И не думаю жестко фиксировать со всех сторон, только с двух. Ну и рыхлая она достаточно, мдф. Вот типа такого примерно. Малый радиус ведет к неприемлемой толщине в центре панели, ко всему прочему. На вертикальных боковых стенах больше 10 см не хотелось бы.Saburov S.A.M. писав: ↑30 травня 2025, 19:29З вигнутим "напруженим" листом здається там буде така частота роботи і діапазон, що резонансне поглинання мембрани скоріше шкодити буде ніж користь приносити . Чисто "на око" якщо..alnic писав: ↑19 травня 2025, 19:25А як же, звiсно розглядав. RPG такi теж виготовляють, це не дуже важко зробити самому, але я вперся у щiльнiсть мембрани, яку вони рекомендують, а її особливо не зігнеш... Збираюсь використати iнший материал та мабуть дати радiус на двох бадах, якi пiдуть на двері.
DIYAudio - это путешествие, а не пункт назначения!
- alnic
- ветеран
- Пости в темі: 134
- Повідомлень: 4895
- З нами з: 16 січня 2012, 00:37
- Звідки: Харкiв
- Подякував: 1047 разів
- Подякували: 4581 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Интересно, что мои фавориты, которые больше других будоражат, тоже в Южной Африке))Saburov S.A.M. писав: ↑30 травня 2025, 19:19
Мене ця студія і їх історія більше вразила, як і кіношити в ній. І принцип Ньюела non-environmental студії будоражить ))
https://www.soundonsound.com/music-busi ... dios-story
Что касается концепции, которую пропагандировал Ньюэлл, мне кажется, что это решение все-таки больше нацелено на функционал контрольных комнат, RT для наших кдп описано не просто так, целевое. Тотальный контроль vs выразительность - задачи разнятся.
DIYAudio - это путешествие, а не пункт назначения!
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Підлога і фронтальна стіна відбиваючи в нього. Може бути шо й перебор для наших випадків Виглядає як наче буде мертвяк, але цікаво що на геарспейсі говорили про мертвяк всі хто не працював в його кімнатах. Хто працювали - суцільні задоволені ахи.
Підозрюю що мертва кімната це не лише і не стільки про рівень РТ, як про невідповідність РТ низу до РТ сч-вч.
Підозрюю що мертва кімната це не лише і не стільки про рівень РТ, як про невідповідність РТ низу до РТ сч-вч.
- alnic
- ветеран
- Пости в темі: 134
- Повідомлень: 4895
- З нами з: 16 січня 2012, 00:37
- Звідки: Харкiв
- Подякував: 1047 разів
- Подякували: 4581 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Да, почитал про это. Пишут, что пол не в счет, так как всегда перекрыт пультом. И я правильно понял, что флашмаунт - необходимое условие? Тома Хидли имею в виду, с его Вестлейком и 500ми построенными аппаратными) Отец понятия "бастрап", консольного монтажа мониторов и других инноваций своего времени. А где, кстати, во всем этом нашлось место Ньюэллу?Saburov S.A.M. писав: ↑31 травня 2025, 06:38 Підлога і фронтальна стіна відбиваючи в нього. Може бути шо й перебор для наших випадків Виглядає як наче буде мертвяк, але цікаво що на геарспейсі говорили про мертвяк всі хто не працював в його кімнатах. Хто працювали - суцільні задоволені ахи.
Підозрюю що мертва кімната це не лише і не стільки про рівень РТ, як про невідповідність РТ низу до РТ сч-вч.

DIYAudio - это путешествие, а не пункт назначения!
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Упс, сорян. Да, Хідлі. Ньел був теж просував non-environmental room design, тому думав про нього коли давав посилання на студію в Півд Африці, читав статтю вже давно.
У Хідлі цікава ще ідея acoustic hangers, досі сперечаються як саме воно працює. Зазвичай ці хенгери постійний атрибут "безсередовищного" дизайну.
Флашмаунт - да, умова дизайну. Але як ти сам сказав, у нас не контрол рум, можна відхілятись спробувати, але тоді і фронт поглинати прийдеться.
Ф. Ньюел:
Furniture and equipment is placed
in the rooms in such positions as to cause first
reflections to be directed into the absorbers.
The front walls are hard, as are (normally) the
floors.The rooms have no single, representative
decay times, as the source position changes the
decay time. The main monitors are fixed in
positions from which the decay time is minimal,
and the recording personnel work in a position
with a pleasant decay time for speech. Similar
concepts are used by designers such as Tom
Hidley, and variations by Sam Toyoshima,
Shozo Kinoshita, David Hawkins (Eastlake
Audio), Francis Daniel and others, all of whom
favour highly absorbent rear walls and hard
front walls. Opinions vary as to how to, and to
what degree to, add life for the upper
frequencies, both for the music and for the
general ambience of the room. Experience has
led me to the conclusions that this type of room
is the most effective solution to the problem of
room -to -room monitoring consistency in small
control rooms
У Хідлі цікава ще ідея acoustic hangers, досі сперечаються як саме воно працює. Зазвичай ці хенгери постійний атрибут "безсередовищного" дизайну.
Флашмаунт - да, умова дизайну. Але як ти сам сказав, у нас не контрол рум, можна відхілятись спробувати, але тоді і фронт поглинати прийдеться.
Ф. Ньюел:
Furniture and equipment is placed
in the rooms in such positions as to cause first
reflections to be directed into the absorbers.
The front walls are hard, as are (normally) the
floors.The rooms have no single, representative
decay times, as the source position changes the
decay time. The main monitors are fixed in
positions from which the decay time is minimal,
and the recording personnel work in a position
with a pleasant decay time for speech. Similar
concepts are used by designers such as Tom
Hidley, and variations by Sam Toyoshima,
Shozo Kinoshita, David Hawkins (Eastlake
Audio), Francis Daniel and others, all of whom
favour highly absorbent rear walls and hard
front walls. Opinions vary as to how to, and to
what degree to, add life for the upper
frequencies, both for the music and for the
general ambience of the room. Experience has
led me to the conclusions that this type of room
is the most effective solution to the problem of
room -to -room monitoring consistency in small
control rooms
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Доречі думка ось така час від часу крутиться.
По Нюелу:
1) тверда фронт стіна і підлога для нормальної розмови і "живості" яка не спотворює характеристик звуку.
2) перевідбиття спрямовуються мимо вух у поглинач на інших поверхнях.
3) попередні пункти так спрацюють при флашмаунті спікерів
А що якщо при далеко висунутих колонках, як у мене, добитись виконання п.2) еліптичною формою фронтстіни (перегородки)?
По ідеї лишиться лиш питання можливого провалу від SBIR на нч, де хвиля того еліпсу вже не буде помічати, але можна спробувати налаштувати ту поверхню як резонансний поглинач на проблемну нч ділянку, обумовлену sbir.
Я якось мав можливість поекспериментувати із певними конструкціями з плит ДСП. Ставив їх в парі метрів за АС, імітуючи перегородку типу, ясно що було із панорамою і локалізацію. Потім робив їх кутом, де вершина кута дивилась по центру між АС, а ліві/праві краї уходили далі вглиб кімнати. Типу криголам пливе на тебе за колонками, примітивна подоба радіусної стіни. Локалізація звукових образів, розбірливість, локалізація різних звуків запису на різній глибині - покращувалась це все на порядок, порівняно з прямою відбиваючою поверхнею. Я перевіряв кут конструкта дзеркалом, щоб повністю уникнути перших відбиттів від того клину на слухача
По Нюелу:
1) тверда фронт стіна і підлога для нормальної розмови і "живості" яка не спотворює характеристик звуку.
2) перевідбиття спрямовуються мимо вух у поглинач на інших поверхнях.
3) попередні пункти так спрацюють при флашмаунті спікерів
А що якщо при далеко висунутих колонках, як у мене, добитись виконання п.2) еліптичною формою фронтстіни (перегородки)?
По ідеї лишиться лиш питання можливого провалу від SBIR на нч, де хвиля того еліпсу вже не буде помічати, але можна спробувати налаштувати ту поверхню як резонансний поглинач на проблемну нч ділянку, обумовлену sbir.
Я якось мав можливість поекспериментувати із певними конструкціями з плит ДСП. Ставив їх в парі метрів за АС, імітуючи перегородку типу, ясно що було із панорамою і локалізацію. Потім робив їх кутом, де вершина кута дивилась по центру між АС, а ліві/праві краї уходили далі вглиб кімнати. Типу криголам пливе на тебе за колонками, примітивна подоба радіусної стіни. Локалізація звукових образів, розбірливість, локалізація різних звуків запису на різній глибині - покращувалась це все на порядок, порівняно з прямою відбиваючою поверхнею. Я перевіряв кут конструкта дзеркалом, щоб повністю уникнути перших відбиттів від того клину на слухача
Востаннє редагувалось 31 травня 2025, 22:47 користувачем Saburov S.A.M., всього редагувалось 2 разів.
- dukua
- ветеран
- Пости в темі: 18
- Повідомлень: 7555
- З нами з: 20 червня 2012, 07:22
- Звідки: HMB
- Подякував: 4226 разів
- Подякували: 8850 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Ще трішки акустичної обробки та гарних джазових каверов.
Хотя тема и не слишком актуальная - ввиду размера КДП...
Хотя тема и не слишком актуальная - ввиду размера КДП...
Double blind ABX police officer
- alnic
- ветеран
- Пости в темі: 134
- Повідомлень: 4895
- З нами з: 16 січня 2012, 00:37
- Звідки: Харкiв
- Подякував: 1047 разів
- Подякували: 4581 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Вот, собственно, основной таргет всех этих уважаемых господ - очистить звук от лишней каши из ранних отражений, чтобы микс можно было таскать из диспетчерской в диспетчерскую, хоть через океан, а звук при этом был схож, и чтобы звук в них позволял услышать все, что записалось в лайврумах... Тут, кстати, можно вспомнить и наши прения про "три-четыре важных параметра", которые тоже, соответственно, есть отображение средств для достижения главной цели. Чем это все интересно и почему важно - это дает ориентиры, опираясь на которые мы можем осознанно "лепить" акустическую среду уже под наши комнаты, ведь принципы те же.. Что еще интересно - точно такую же цель четко обозначил звукореж и известный мастер по части электронной коррекции - после соответствующей обработки миксы начинают звучать крайне схоже в разных студиях. При этом, конечно, нужно провести четкий раздел, где заканчиваются возможности электронной, а где акустической коррекции. Ознакомившись с этой информацией, я отказался от идеи использования только электроники и решил помочь ей механо-акустическими средствами максимально, насколько это возможно в моем случае.Saburov S.A.M. писав: ↑31 травня 2025, 09:48
Ф. Ньюел:
Experience has
led me to the conclusions that this type of room
is the most effective solution to the problem of
room -to -room monitoring consistency in small
control rooms
Согласен полностью с тем, чтобы максимально переотражать, отодвигая по времени прилета, все, кроме прямого звука. Для этого взял рэйпад и первых два-три порядка отражений, на обозначенных местах будет диффузия/поглощение. Только так можно приподнять прямой звук над отраженкой на необходимые 15-20 дБ, получить приличный IACC и тд. И только после этого подбирать кабелиSaburov S.A.M. писав: ↑31 травня 2025, 16:28 Доречі думка ось така час від часу крутиться.
По Нілу:
1) тверда фронт стіна і підлога для нормальної розмови і "живості" яка не спотворює характеристик звуку.
2) перевідбиття спрямовуються мимо вух у поглинач на інших поверхнях.
3) попередні пункти так спрацюють при флашмаунті спікерів
А що якщо при далеко висунутих колонках, як у мене, добитись виконання п.2) еліптичною формою фронтстіни (перегородки)?
По ідеї лишиться лиш питання можливого провалу від SBIR на нч, де хвиля того еліпсу вже не буде помічати, але можна спобувати налаштувати ту поверхню як резонансний поглинач на проблемну нч ділянку, обумовлену sbir.
Я якось мав можливість поекспериментувати із певними конструкціями з плит ДСП. Ставив їх в парі метрів за АС, імітуючи перегородку типу, ясно що було із панорамою і локалізацію. Потім робив їх кутом, де вершина кута дивилась по центру між АС, а ліві/праві краї уходили далі вглиб кімнати. Типу криголам пливе на тебе за колонками, примітивна подоба радіусної стіни. Локалізація звукових образів, розбірливість, локалізація різних звуків запису на різній глибині - покращувалась це все на порядок, порівняно з прямою відбиваючою поверхнею. Я перевіряв кут конструкта дзеркалом, щоб повністю уникнути перших відбиттів від того клину на слухача

DIYAudio - это путешествие, а не пункт назначения!
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
З дифузією в зонах перших відбиттів тре обережно пробувати. Локалізація образів трохи розмивається( порівнянно з поглинанням) якщо це фронт стіна (в тебе флашмаунт, пофіг) або бокові стіни. А от в зонах вторинних відбиттів - заходило аж бігом. З досвіду кімнати друга, які експерементували зі шрьордерами. В себе я ще не пробував це ділo
Згідний, ліміт можливостей електронної корекції є. Навіть ті самі провали від SBIR, decay time мод не вирулити ДСП.
Згідний, ліміт можливостей електронної корекції є. Навіть ті самі провали від SBIR, decay time мод не вирулити ДСП.
- alnic
- ветеран
- Пости в темі: 134
- Повідомлень: 4895
- З нами з: 16 січня 2012, 00:37
- Звідки: Харкiв
- Подякував: 1047 разів
- Подякували: 4581 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Акустика помещений - это довольно темные воды даже для, казалось бы, неоспоримых профи. Чего стоит история того же Хидли - чел 15 лет(с 1965) проектировал, идя на ощупь, развил бизнес до размеров, которые уже не мог осилить, ушел на пенсию, продав его(1980), и уже будучи на Гавайях на пляже вдруг внезапноSaburov S.A.M. писав: ↑31 травня 2025, 22:27 З дифузією в зонах перших відбиттів тре обережно пробувати.


На твоей схеме комнаты какие расстояния между линиями сетки?
Проще перечислить то, что она можетSaburov S.A.M. писав: ↑31 травня 2025, 22:27, ліміт можливостей електронної корекції є. Навіть ті самі провали від SBIR, decay time мод не вирулити ДСП.

DIYAudio - это путешествие, а не пункт назначения!
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
- dukua
- ветеран
- Пости в темі: 18
- Повідомлень: 7555
- З нами з: 20 червня 2012, 07:22
- Звідки: HMB
- Подякував: 4226 разів
- Подякували: 8850 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Предположу, что он это понял там не на пляже, а в жерле одного из потухших вулканов - где гробовая тишина, ни дуновения ветерка, и звуки как-то по-особенному отражаются/рассеиваются (эха нет)

Double blind ABX police officer
- alnic
- ветеран
- Пости в темі: 134
- Повідомлень: 4895
- З нами з: 16 січня 2012, 00:37
- Звідки: Харкiв
- Подякував: 1047 разів
- Подякували: 4581 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Он это понял не где-то, а почему. Потому что всю жизнь этим занимался, и вот подсознание вынесло в отдохнувшую голову то, над чем билось два десятка лет. Отдыхать нужно обязательно, часто и хорошо.
Мне любопытно было посмотреть на разницу в путях прохождения звука в случае неприлично маленького и неприлично большого помещения) Разумеется, не трогая НЧ, где разница фатальная, на СЧ/ВЧ при более-менее привычной рассадке сходство пугающее, а если опустить глаза вниз, то хочется сказать - коллеги, помните, на чем все стоит в этой жизни! На полу...
DIYAudio - это путешествие, а не пункт назначения!
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Самий прикол що суб'єктивно слабо відчутно зміни сч-вч при поглиначах на підлозі. Можливо за рахунок спрямованості моїх рупорів до 200гц. Тил і фронт (рупор симетричний діполь) - поглинач значно відчувається, мінімальні зміни помітні.
- Тібетський Ламер
- ветеран
- Пости в темі: 21
- Повідомлень: 1123
- З нами з: 07 лютого 2012, 10:30
- Звідки: Киев/Винницкая обл.
- Подякував: 790 разів
- Подякували: 945 разів
- Вік: 51
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Ех, хлопці... купив я кілька днів тому нові ортопедичні матраци на ліжка. Результат - бас зник.
Користуйтесь. Не дякуйте.
Користуйтесь. Не дякуйте.
Клею дурня. Якісно, професійно, недорого. У вихідні та святкові дні знижка!
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Жорстко. Кімната певно маленька досить, раз матрас так вплинув помітно?
Я чотири матраси тягав по кімнаті на початках, ефекту було мізер по нч.
Я чотири матраси тягав по кімнаті на початках, ефекту було мізер по нч.
Востаннє редагувалось 01 червня 2025, 16:48 користувачем Saburov S.A.M., всього редагувалось 1 раз.
- Kaminskiy
- учасник
- Пости в темі: 19
- Повідомлень: 147
- З нами з: 14 вересня 2017, 14:07
- Звідки: Біла Церква
- Подякував: 131 разів
- Подякували: 167 разів
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Чи може хтось поділитись особистим досвідом по КдП в дерев'яному мансардному поверсі облаштованого вагонкою під якою мін.вата.
Шось грає чи зовсім ні ?
Дякую
Шось грає чи зовсім ні ?
Дякую

- alnic
- ветеран
- Пости в темі: 134
- Повідомлень: 4895
- З нами з: 16 січня 2012, 00:37
- Звідки: Харкiв
- Подякував: 1047 разів
- Подякували: 4581 разів
- Вік: 54
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Хорошо, но где модели, размеры, ориентировочные цены? Бас исчез, а куда конкретно? В сам матрас или вообще из дома, не выдержав издевательств?
Востаннє редагувалось 01 червня 2025, 16:54 користувачем alnic, всього редагувалось 1 раз.
DIYAudio - это путешествие, а не пункт назначения!
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Вагонка + минвата не найгірший варіант. Особливо якщо вата легенько підпирає вагонку, гасить швидко її резонанс. Бо жорстко набита інакше може додавати власного дребєзгу. В мене так було в цокольному приміщенні колись зроблено. В зони перших відбиттів додати поверх вагонки роквул 45 кг/м куб, 10 см + віднос від стіни, який можна собі дозволити. Це не беручи до уваги яка там геометрія , площа і т.д На око по досвіду.
Востаннє редагувалось 01 червня 2025, 17:46 користувачем Saburov S.A.M., всього редагувалось 2 разів.
- Тібетський Ламер
- ветеран
- Пости в темі: 21
- Повідомлень: 1123
- З нами з: 07 лютого 2012, 10:30
- Звідки: Киев/Винницкая обл.
- Подякував: 790 разів
- Подякували: 945 разів
- Вік: 51
Re: пошук ідеального приміщення для звуку

Клею дурня. Якісно, професійно, недорого. У вихідні та святкові дні знижка!
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 92
- Повідомлень: 9700
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9894 разів
- Подякували: 8597 разів
- Вік: 46
- Контактна інформація:
- Kaminskiy
- учасник
- Пости в темі: 19
- Повідомлень: 147
- З нами з: 14 вересня 2017, 14:07
- Звідки: Біла Церква
- Подякував: 131 разів
- Подякували: 167 разів
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
Ок. Дуже дякую. Так собі і уявлявSaburov S.A.M. писав: ↑01 червня 2025, 16:47 Вагонка + минвата не найгірший варіант. Особливо якщо вата підпирає вагонку, гасить швидко її резонанс. В мене так було в цокольному приміщенні колись зроблено. В зони перших відбиттів додати поверх вагонки роквул 45 кг/м куб, 10 см + віднос від стіни, який можна собі дозволити. Це не беручи до уваги яка там геометрія , площа і т.д На око по досвіду.

НЧ не втіче назавжди з того приміщня ? Бо , як я розумію, цей пиріг, дуже смачний гаситель тих самих НЧ
- Тібетський Ламер
- ветеран
- Пости в темі: 21
- Повідомлень: 1123
- З нами з: 07 лютого 2012, 10:30
- Звідки: Киев/Винницкая обл.
- Подякував: 790 разів
- Подякували: 945 разів
- Вік: 51
Re: пошук ідеального приміщення для звуку
16 квадратних метрів, Володю.Saburov S.A.M. писав: ↑01 червня 2025, 16:12Кімната певно маленька досить, раз матрас так вплинув помітно?
Востаннє редагувалось 01 червня 2025, 17:59 користувачем Тібетський Ламер, всього редагувалось 1 раз.
Клею дурня. Якісно, професійно, недорого. У вихідні та святкові дні знижка!