alnic писав: ↑03 лютого 2025, 17:44
О причине популярности старых Клипш тут вскользь уже упоминалось - образно говоря, хайэнд для бедных. Только это не хайэнд, скорее, специфический хайфай. Звук у них типичный американский - напоминает поведение веселого дурака, бодрого, озорного, шарнирного. Это касается не только клипшей, а вообще американской бытовухи, таковы звуковые традиции.
Про смаки не сперечаються Але...
Альнік, твої узагальнення та поверхневе мудрствованіє знову зводяться до класичного "хай-енд для бідних" та банального пересказу міфів про американську акустику.
Проте, коли справа доходить до реальних прослуховувань та світового визнання, Klipsch Cornwall залишається на ринку вже понад 60 років і має вірну аудиторію фанів. І ти так і не відповів на ключове питання: ти слухав вживу правильно налаштовані Cornwall?
Бо теоретизувати про корпуси, вважаючи фанеру критичною для звуку – це чистий аудіофільський снобізм.
Нагадаю тобі думку
реального оглядача, який провів час із Cornwall і описав їхні особливості.
Michael Lavorgna, добре відомий у світі аудіо,
"The Cornwall have the ability to delight, excite, and astound more than most speakers I’ve had the pleasure of spending time with. If you’re looking for a speaker that can deliver music with a huge fun factor that overwhelms the desire to dissect sounds into lifeless parts pinned to a chart, sit yourself in front of these lovely beasts."
Ця акустика створена для музики, а не для аналізу графіків. І коли людина, яка слухала сотні систем, пише, що Cornwall
"delight, excite, and astound"
, це явно не про твої фантазії про "веселого дурака".
І головне: якщо ці "незамисловатые комплектующие" і "простая фанера" можуть звучати так, що мільйон людей по всьому світу не просто їх купують, а ще й апгрейдять, цінують та використовують десятиліттями, то, може, проблема не в колонках, а в тих, хто оцінює звук лише через графіки? Вже вкотре тобі пишу, а ти й надалі кажеш, що то "Божа роса"