Але файно Кавакас зіграв, грав скрипковий концерт Стравінського, на останній частині зал завмер в напрузі.
https://www.euronews.com/2018/09/20/vio ... y-concertoКавакос грає зухвало, вільно почуває себе на сцені, має гарний контакт з деригентом, оркестром і публікою. Після виступу зал аже двигтів від оплесків.
Окремо хочу сказати за Концертхусет.
https://en.wikipedia.org/wiki/KoncerthusetЗал спроектований за тією ж схемою, що і Берлінер Філ і Концертгебау. Сцена знаходиться посередині, а глядачі сидять навколо артистів. Це дає те, шо в залі немає глухих місць, тіпа за колонами або по кутках, як в традиційних залах. В звязку з тим що зал відносно новий, має 8 років, і що на нього бабла не шкодували, він навить кращий, чим аналогічні. Конкурувати з ним може напевно шо нова філармонія в Гамбургу. Звичайно, в партері сидіти не дуже комфортно на симфонічних концертах, звук занадто сильний, зато можна спостерігати солістів буквально впритул.
Мав насолоду зблизька бачити, як грає Леонідас Кавакас. А, і ше це той дядько, що відчуває особливий метафізичний зв'язок з старими скрипками. Грає на якомусь з Страдіваріусів, кумедній маленькій скрипці на вигляд три четверті. Має великі руки з довгими чуйними пальцями, це підкреслює контраст. Дивитися, як він грає, приносить насолоди не меньш, ніж слухати.
ps Foto: Søren Krabbe / DR P2
Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man how to fish and you feed yourself. He's a grown man, fishing's not that hard.