Михайло писав:
Башлачева, или Дркина - к року относить - это уж совсем никаких тормозов нужно не иметь.
это явления вне времени и вне рамок.и очень хорошо что эти явления не были взяты в "формат" и не были превращены в коммерческий продукт.
а то, что "не стали массово популярными" - так это даже и к лучшем у. своя аудитория у них все равно всегда была, есть и будет, а что не велика - зато настоящая.
и вообще, за рокенролл надо расстреливать, вот только тогда он будет настоящим
все остальное - шоубизнес и ничего более.
тут логіка трохи є, але заплутана в когнітивних хибах.
Тут наплутано в купу таке:
- андеграунд чи муз твір, який не має початкової, свідомо обраної комерційної спрямованості, в тому і має силу, що творився не для комерц успіху. Млін, це ж для ПРОТЕСТУ, а не комерції.
- після розпаду совка, всі почали думати, що це "погане", проти чого протестували - впало. Але провтикали, що впала лиш вивіска, а централізація влади і культ стада над особистістю залишився.
- після появи комерції, багато гуртів стали запрошуватися для підтримки політиків. І стало: кто платит - тот потом и танцуєт.
- коли знизився тиск на рок гурти, зникло розуміння у мас "героїв, котрі протистоять цьому тиску"
Потім трохи дези по тб - і рок ослаб.