Продам комплект Audiolab M-NET,M-DAC,M-CDT,M-PWR

Архів завершених лотів барахолки
Аватар користувача
Jaroslav
ветеран
Пости в темі: 1
Повідомлень: 3513
З нами з: 23 березня 2011, 17:22
Звідки: Львов
Подякували: 17 разів
Вік: 71
Контактна інформація:

Продам комплект Audiolab M-NET,M-DAC,M-CDT,M-PWR

#1

Непрочитане повідомлення Jaroslav »

Комплект англійської фірми Audiolab який складається із :
-мережевий програвач (стример) M-NET.Рітейл 640 $.
-цифро-аналогового перетворювача M-DAC. Рітейл 1660 $
-транспорта CD дисків M-CDT.Рітейл 500 $.
-підсилювача потужності M-PWR.Рітейл 780 $.
Оскільки M-NET позбавлений вбудованого ЦАПа, йому необхідний зовнішнійю.Цю роль виконує його «рідний брат», конвертор M-DAC.Найбільш деталізований, природний і динамічний звук виходить при підключенні між стримером і ЦАП-ом коаксіального цифрового кабеля.
Апарати не просто виконані в одній стилістиці, але дуже схожі, найпомітнішими відмінностями є Wi-Fi-антена у M-NET і вихід на навушники у M-DAC при меншій кількості кнопок. «Лабораторний» дизайн дуже вдалий - лаконічний і буде ще дуже довго виглядати актуальним.
OLED-дисплеї у «братів» абсолютно однакові, але круглі регулятори по центру передньої панелі виконують різні функції - у стримера маховик служить тільки для навігації по меню, а у конвертора ще й регулює рівень на обох виходах.
Живлення обох апаратів- від зовнішніх імпульсних адаптерів, що підключаються безпосередньо до розетки. Для пристрою без аналогових ланцюгів цього більш ніж достатньо. Крім оптичного і коаксіального входів, є також інтерфейс USB .
Насправді M-NET буде корисний навіть тим, хто ще не встиг обзавестися файловим музичним сховищем - вбудований приймач інтернет-радіо відкриває доступ до нескінченних потоків найрізноманітнішої музики - близько 20 000 станцій. Навігацію по цих багатств полегшить функція збереження закладок, причому, що особливо зручно, їх можна зберігати і обслуговувати на комп'ютері через портал Frontier Silicon - ця компанія є партнером vTuner, найбільшого провайдера інтернет-радіомовлення.
Найзручніше управляти стримером в «ближньому полі», тобто на відстані руки. Пульт дистанційного керування у нього, звичайно, є, і можна перебирати з його допомогою закладки інтернет-радіоприймача, але при відтворенні файлів по мережі (або з USB-накопичувача) вже потрібно дисплей, а тут він все ж невеликий і добре читається тільки з близької відстані .
Ще один варіант управління стримером - за допомогою DLNA / UPnP-сервера, встановленого на домашній комп'ютер. Це може бути Windows Media Player 11 (в керівництві користувача M-NET детально описується його настройка) або будь-яка інша програма такого роду - Twonky, Plex і т. П. Керувати процесом (з переглядом обкладинок, текстів пісень і біографій виконавців) можна з Android-смартфона або планшета за допомогою програми FoobarCon.

Технічні характеристики M-NET

Цифрові виходи: коаксіальний (RCA), оптичний (Toslink)
Формати аудіофайлів: AAC, AAC +, mp3, WAV, WMA, FLAC, LPCM
Дисплей: 2,7 "OLED матричний 128 x 64
Мережеві інтерфейси: Ethernet 10/100 Мбіт / с, Wi-Fi (IEEE 802.11a / b / g / n) Інтерфейс: USB v2.0 Файлові системи USB-накопичувачів: FAT / FAT32
Провайдер інтернет-радіо: vTuner
Протокол DLNA: v1.5, (c підтримкою функцій DMP і DMR) :Живлення: зовнішній адаптер 12 В, 1,0 А
Споживана потужність (в режимі очікування): <1 Вт
Габарити (Ш x В x Г): 247 x 60 x 252 мм
Маса: 1,9 кг
Технічні характеристики M-DAC

Входи: 2 Coax, 2 TOSLink, USB
Виходи: цифрові Coax і TOSLink, аналогові балансний і лінійний
Відтворений діапазон (± 0,2 дБ): 20 - 20000 Гц
Загальні гармонійні спотворення: лінійний вихід 0,002%, балансовий вихід 0,0008%
Динамічний діапазон: лінійний вихід> 115, балансний вихід> 122
Габарити: 250 х 59 х 252 мм
Маса: 7,2 кг
M-DAC відносно невеликий і неважкий, живиться від зовнішнього адаптера, але в той же час виглядає, як вельми серйозний прилад. На задній панелі п'ять цифрових входів: пара коаксіальних, пара оптичних і USB. Вихідних терміналів теж чимало: цифрові представлені гніздом TosLink і коаксіальним, аналогові - лінійними стереопарою RCA і балансною XLR. Там же знаходяться і додаткові гнізда, призначені для підключення ІЧ-управління в системі компонентів Audiolab. Монохромний контрастний OLED-дисплей на лицьовій панелі виводить масу інформації. На «фасаді», крім звичного кнопкового селектора входів, є обертовий регулятор гучності (він же і регулятор балансу), перемикач режимів цифрової фільтрації, кнопка входу в меню налаштувань і телефонний вихід. Як бачите, по функціональності M-DAC, скоріше, подібний до попереднього підсилювача.
«Мозком» новинки є 32-бітовий високопродуктивний чіп ESS Sabre32 9018, здатний обробляти всередині себе цифрові звукові дані з частотою до 84,672 МГц. Зрозуміло, з зовнішніми джерелами M-DAC працює на стандартних частотах дискретизації - до 96 кГц / 24 біта з оптики і USB і до 192 кГц / 24 біта по коаксіальному входу. На аналогових вихідних каскадах розробники теж не заощадили, застосувавши сильнострумову балансну схемотехніку в класі А. Та й всі інші ланки конвертора зроблені на совість. Цифровий тракт змонтований на чотиришарових платах, усюди використовуються резистори з мінімальними відхиленнями, конденсатори - або плівкові, або з ультранизьким внутрішнім опором, в ланцюгах живлення десять малошумних стабілізаторів.
Але найцікавіше відкривається, якщо натиснути кнопку Menu. Вона виводить на дисплей великий інтерфейс налаштувань, де можна задати частоту дискретизації на цифровому виході, включити управління гучністю по каналу USB, відключити регулювання гучності на аналогових виходах, тим самим зробивши їх фіксованими за рівнем. У меню ви знайдете ще декілька унікальних функцій: тестування на побітову точність передачі, відновлення молодших значущих бітів і D3E-декоррелятор.
Перша дозволить вам упевнитися, що ланцюг від джерела працює належним чином. Проводиться тест для будь-якого входу, потрібно лише попередньо з сайту Audiolab завантажити спеціальний тестовий файл і перенести на цифровий носій, щоб відтворювати його при перевірці.
Ще одна функція також має відношення до якості звучання. У Audiolab вбудований аналізатор так званих «фіксованих структур», що зустрічаються в потоці даних. Як правило, вони не мають ніякого відношення до вихідної звукової інформації, а з'являються в процесі квантування і оцифрування у вигляді регулярної другої гармоніки. І ось ці небажані структури процесор модифікує на основі якоїсь ймовірнісної моделі, тобто «розбавляє» випадковими даними. Причому є два ступені обробки - з частковою заміною структур або з повною.
Розробники запевняють, що декоррелятор D3E вельми ефективний в усуненні «цифрових» гармонік. Але на слух зміна режимів декоррелятора нерозрізнена - можливо, тому, що ті «фіксовані структури», з якими він покликаний боротися, проявляються рідко і дуже короткочасні. Але, як то кажуть, спасибі і на цьому. D3E працює делікатно і точно нічого не псує. Це не примусова «аналоговізація» або примітивне «замилювання» Noise Shapping в CD-програвачах двадцятирічної давності.
Окремого опису заслуговують реалізовані в M-DAC алгоритми цифрової фільтрації. Основним є найпередовіший Optimal Transient, що має три підрежими обробки низькорівневих сигналів. З технічної точки зору він формально погіршує сигнал, але дає виграш в суб'єктивному сприйнятті цифрового звуку. Ці алгоритми ефективно пригнічують високочастотні коливання (т.зв. дзвін), які в ході перетворення виникають в сигналі перед різким викидом амплітуди і після нього.
Інші режими представлені таким набором: традиційний алгоритм фільтрації Sharp Rolloff з різким спадом за межами відтвореного діапазону; Slow Rolloff з плавним спадом; фільтр Minimum Phase, що не дає попереджувальних коливань, але не дуже ефективний у придушенні піднесучих частот дискретизації; Optimal Spectrum, реалізований з математичної моделі квантування і взагалі не позбавлений цифрового «дзвону».
В основному положенні Optimal Transient XD звучання процесора не викликає взагалі ніяких питань. Воно упорядковано, немає явних відхилень ні в сцені, ні в динаміці, ні в тональному балансі. На краях діапазону не губиться музична інформація, в середньому регістрі нічого не дисонує, у верхній смузі повна чистота. M-DAC по музичним даним в цьому режимі можна порівняти з будь-яким доступним аудіофільним ЦАПОМ.Перемикання в Optimal Transient DD оживляє звук, робить його суб'єктивно більш «великим». Неначе додається динаміка, в просторі з'являється додаткова глибина, всі віртуальні джерела стають ще тілесніші, а побічним ефектом є лише деяке «роздування» звукових образів. При такій настройці приємно слухати великі симфонічні склади. Неначе пересідаєш з далеких рядів ближче до сцени.Третій режим, який називається просто Optimal Transient, навпаки, не вражає. Таке відчуття, ніби сигнал пропустили через шумопонижувач. Відтворення стає м'якше і делікатніше, з нього йде різкість, але відчутно втрачається і детальність (особливо на тлі режиму Optimal Spectrum, про який трохи пізніше). Але при цьому - прояснюється сцена! Напевно, такий алгоритм стане в нагоді при прослуховуванні фонограм, які записані аж надто жорстко, по-цифровому. У положенні Sharp Rolloff звучання після всіх перерахованих установок відразу здається менш приємним. Баса більше, але він менш перебірливий. У верхньому регістрі додається «жорстких» відтінків. Перемикання на Slow Rolloff допомагає послабити забарвлення на верхах і до того ж зробити середину більш опуклою, але звук виходить вже якимось «крикливим». Плюс цієї функції лише в тому, що вона дає, можливо, найбільш інформативне відтворення в середньому регістрі. Переваги режиму Minimal Phase проявляються тільки в бас і средньочастотних смугах. Звук добре опрацьований, наділений силою, підкорює гармонійним багатством. Але в верхньому діапазоні динаміки і чіткості не додається - є просто якась видимість великої кількості дискантів. Алгоритм Optimal Spectrum сподобається взагалі лише цифровим маньякам. Саунд напружений, справляє враження найбільш детального, хоча це відчуття оманливе. Сцена немов заповнена якоюсь нездоровою нечутно-дзвінкої енергією. І фокус, і ешелонування на місці, але не таке контурне і явне, як в дефолтних режимах.
Audiolab M-CDT black представляє собою високоякісний CD-транспорт, що забезпечує неймовірно точне зчитування музики з компакт дисків. До зручного і вдосконаленого механізму з щілинним завантаженням інженери додали складний цифровий декодер з цифровими коаксіальним і оптичним виходом для оптимальної універсальності. Крім того Trigger вхід і вихід дозволяють дистанційне перемикання автоматичного включення / вимикання в установках або для зручності управління компонентів. Транспортними функціями можна керувати віддалено або з пульта дистанційного керування Audiolab M-DAC.

Основні характеристики M-CDT:
Тип CD-транспорт
Завантаження диска щілинне
Виходи оптичний, коаксіальний
Блок живлення вбудований
Розміри (ШхВхГ) 247x60x234 мм
Вага 2.9 кг

Audiolab M-PWR - двохканальний підсилювач потужності що володіє високим енергетичним потенціалом. Можливість підключати 8- і 4-омную навантаження не обмежує у виборі акустичних систем.
Характеристики M-PWR
Вихідна потужність: 2 х 40 Вт / 8 Ом, 2 х 60 Вт / 4 Ом
Коефіцієнт нелінійних спотворень: <0,008% (1 кГц 10 Вт), <0,05% (10 Вт, 20Гц-20кГц)
Частотний діапазон: -0,5 дБ (20Гц-20кГц, вих 1 кГц).
Вхідна чутливість: 600mV (RCA лінійний вхід)
Вхідний імпеданс: 10 кОм (збалансований) 20 кОм (несиметричний)
Відношення сигнал-шум (S / N): 106 дБ (рівень звуку в 40 Вт)

У парі з висококласними поличними колонками приведений комплект апаратури працював практично бездоганно. M-PWR не вимагав майже ніякого прогріву, вийшовши на оптимальний режим буквально через лічені хвилини після включення. Незважаючи на скромні показники потужності, він зарекомендував себе як апарат, що не жахався великих навантажень і перепадів імпедансу АС. Реалістично передавався найширший динамічний діапазон симфонічної музики . Ніяких претензій не викликала і розстановка звукових образів на аудіосцені. Для різних записів необхідно підбирати свій варіант вихідний фільтрації . Чи є більш захоплююче заняття для справжнього звуколюба?

Ціна комплекта M-NET,M-DAC,M-CDT,M-PWR -1800 $
Ярослав
067 674 30 20
audioclasse@yahoo.com
Закрито

Повернутись до “Архів”