Сегодня в США состоится церемония награждения American Music Awards
http://korrespondent.net/showbiz/music/ ... sic-awards
Новости мира музыки
- kleonn
- учасник
- Пости в темі: 1
- Повідомлень: 234
- З нами з: 24 січня 2011, 21:11
- Звідки: Киев
- Подякував: 1417 разів
- Подякували: 334 разів
- Вік: 66
- Serg
- ветеран
- Пости в темі: 2
- Повідомлень: 1809
- З нами з: 08 лютого 2011, 18:47
- Звідки: Kiev
- Подякував: 869 разів
- Подякували: 916 разів
- Вік: 65
Re: Новости мира музыки
Оззи Осборн с Black Sabbath впервые выступят в Москве, группа объединилась для прощального тура -
http://www.gazeta.ru/news/lenta/2011/11 ... 0750.shtml
http://www.gazeta.ru/news/lenta/2011/11 ... 0750.shtml
- Serg
- ветеран
- Пости в темі: 2
- Повідомлень: 1809
- З нами з: 08 лютого 2011, 18:47
- Звідки: Kiev
- Подякував: 869 разів
- Подякували: 916 разів
- Вік: 65
Re: Новости мира музыки
Британская оперная звезда, выступая в метро, заработала $25
Эксперимент Кэтерин Дженкинс проводила по заданию лондонского журнала ES Magazine. Певица призналась, что сначала волновалась, но на второй песне она увидела, что люди останавливаются и слушают ее. По словам Кэтерин Дженкинс, лично ей петь в подземке очень понравилось, потому что там прекрасная акустика. После выступления певица оставила несколько автографов
.Кэтерин Дженкинс, исполняющая как классические арии, так и поп-музыку, очень популярна в Великобритании. Она стала первой исполнительницей, которой два года подряд присуждали награду Classic BRIT Awards.
Напомним, что похожий эксперимент в 2007 году в Вашингтоне провел американский скрипач Джошуа Белл, который за 45 минут на скрипке Страдивари сыграл несколько произведений Крейслера, Шуберта, Массне и Баха. Он заработал за это время $32 и 17 центов, а узнал одного из лучших скрипачей в мире только один человек.
Эксперимент Кэтерин Дженкинс проводила по заданию лондонского журнала ES Magazine. Певица призналась, что сначала волновалась, но на второй песне она увидела, что люди останавливаются и слушают ее. По словам Кэтерин Дженкинс, лично ей петь в подземке очень понравилось, потому что там прекрасная акустика. После выступления певица оставила несколько автографов
.Кэтерин Дженкинс, исполняющая как классические арии, так и поп-музыку, очень популярна в Великобритании. Она стала первой исполнительницей, которой два года подряд присуждали награду Classic BRIT Awards.
Напомним, что похожий эксперимент в 2007 году в Вашингтоне провел американский скрипач Джошуа Белл, который за 45 минут на скрипке Страдивари сыграл несколько произведений Крейслера, Шуберта, Массне и Баха. Он заработал за это время $32 и 17 центов, а узнал одного из лучших скрипачей в мире только один человек.
- Ловец сноВ
- ветеран
- Пости в темі: 1
- Повідомлень: 1272
- З нами з: 25 квітня 2015, 06:28
- Звідки: Безлюдовка
- Подякував: 1323 разів
- Подякували: 1050 разів
- Вік: 48
Re: Новости мира музыки
Тексти популярних пісень останніми десятиліттями стають дедалі простішими та одноманітними, а повтори все частішими.
За останні 40 років тексти популярних пісень стали простішими, повторюваними та егоцентричними. Про це свідчать результати дослідження, проведеного групою вчених під керівництвом Єви Зангерле – доктора комп'ютерних наук з Інсбруцького університету, повідомляє Scientific American.
https://www.nature.com/articles/s41598-024-55742-x
Вчені проаналізували тексти англомовних пісень п'яти найпопулярніших жанрів - у стилі реп, кантрі, поп, R&B та рок, що вийшли з 1980-го по 2020 рік.
За допомогою машинного навчання вони виділили ключові лінгвістичні особливості цих пісень, такі як співвідношення слів, типи емоційних сигналів, оцінка читабельності й багатство словникового запасу. Потім вони розробили та навчили додаткові комп'ютерні моделі для сортування та аналізу цих характеристик за роками у репрезентативній підмножині з 12,000 пісень.
Дослідження також показало, що в сучасних музичних текстах передається більше негативних емоцій і менше позитивних, ніж у минулому, і що пісні стали більш суб'єктивими, у них частіше зустрічаються займенники "я" і "мені", що підтверджує результати попередніх досліджень про зміни у змісті текстів.
Разом з тим деякі вчені критикують результати дослідження, оскільки комп'ютерні моделі в певних випадках не здатні правильно визначити емоційний посил деяких умовно негативних слів, якщо їх вживають в іншому значенні.
За словами Калеба Голдшмітта, етномузикознавця з Коледжу Велслі та співредактора журналу Journal of Popular Music Studies, тексти – це лише невелика частина того, з чого складається пісня. Навіть якщо тексти стають простішими, музичні чинники, такі як фактура та ритм, схоже, стають складнішими, каже Голдшмітт.
Поки що неясно, чому, наприклад, повторень приспівів стає більше. Майкл Варнум, культурний психолог з Університету штату Арізона, припускає, що це явище частково пояснюється величезною кількістю нової музики.
"Коли люди стикаються з великою кількістю варіантів, вони, як правило, віддають перевагу тому, що простіше і зрозуміліше", – каже він.
На думку фахівців, спрощення змісту може відображати зміни, що відбулися в манері прослуховувати музику. Минулі дослідження в цій галузі також показали, що в наш час люди частіше слухають музику у фоновому режимі та не звертають великої уваги на текст. Тому пісні, в яких велика кількість приспівів, найчастіше популярніші.
На думку Зангерле, артисти також можуть створювати більш прості пісні, що запам'ятовуються за рахунок повторів, щоб утриматися на ринку потокової музики, яка дає сучасним людям доступну можливість обирати з величезної кількості композицій.
За останні 40 років тексти популярних пісень стали простішими, повторюваними та егоцентричними. Про це свідчать результати дослідження, проведеного групою вчених під керівництвом Єви Зангерле – доктора комп'ютерних наук з Інсбруцького університету, повідомляє Scientific American.
https://www.nature.com/articles/s41598-024-55742-x
Вчені проаналізували тексти англомовних пісень п'яти найпопулярніших жанрів - у стилі реп, кантрі, поп, R&B та рок, що вийшли з 1980-го по 2020 рік.
За допомогою машинного навчання вони виділили ключові лінгвістичні особливості цих пісень, такі як співвідношення слів, типи емоційних сигналів, оцінка читабельності й багатство словникового запасу. Потім вони розробили та навчили додаткові комп'ютерні моделі для сортування та аналізу цих характеристик за роками у репрезентативній підмножині з 12,000 пісень.
Дослідження також показало, що в сучасних музичних текстах передається більше негативних емоцій і менше позитивних, ніж у минулому, і що пісні стали більш суб'єктивими, у них частіше зустрічаються займенники "я" і "мені", що підтверджує результати попередніх досліджень про зміни у змісті текстів.
Разом з тим деякі вчені критикують результати дослідження, оскільки комп'ютерні моделі в певних випадках не здатні правильно визначити емоційний посил деяких умовно негативних слів, якщо їх вживають в іншому значенні.
За словами Калеба Голдшмітта, етномузикознавця з Коледжу Велслі та співредактора журналу Journal of Popular Music Studies, тексти – це лише невелика частина того, з чого складається пісня. Навіть якщо тексти стають простішими, музичні чинники, такі як фактура та ритм, схоже, стають складнішими, каже Голдшмітт.
Поки що неясно, чому, наприклад, повторень приспівів стає більше. Майкл Варнум, культурний психолог з Університету штату Арізона, припускає, що це явище частково пояснюється величезною кількістю нової музики.
"Коли люди стикаються з великою кількістю варіантів, вони, як правило, віддають перевагу тому, що простіше і зрозуміліше", – каже він.
На думку фахівців, спрощення змісту може відображати зміни, що відбулися в манері прослуховувати музику. Минулі дослідження в цій галузі також показали, що в наш час люди частіше слухають музику у фоновому режимі та не звертають великої уваги на текст. Тому пісні, в яких велика кількість приспівів, найчастіше популярніші.
На думку Зангерле, артисти також можуть створювати більш прості пісні, що запам'ятовуються за рахунок повторів, щоб утриматися на ринку потокової музики, яка дає сучасним людям доступну можливість обирати з величезної кількості композицій.
In Me Omnis Spes Mini Est