На прохання однієї людини мав нагоду зробити твік Juli@ і бігло вислухати результат до і після.
Також порівняти Juli@ з китайською Chaintech і корекською Huntech - два кварци, підтримака ASIO, основний чіп такий самий як і в Juli@.
Зроблено наступне:
1. Поставлено RCA роз"єм цифрового виходу, щоб не використовувати рідний перехідник.
2. Заведене окреме живлення 5В від окремого трансформатора і лінійного стабілізарота. Фактично там потрібно замінити тільки окреме живлення 3,3В, яке живить основний процесор. В штатному варіанті для його стабілізації з 5В використаний стабілізатор LM1117. Щоб не морочитись з різанням багатьох доріжок, я розрізав тільки одну - вхідна напруга стабілізарота LM1117 і подав на нього напругу +5В з стабілізатора LM7805 - на фото видно з радіатором. На який в свою чергу подається напруга +12В від трансформатора, буде зменшена до +9В щоб менше грівся радіатор. Дорожку потім можна обережно спаяти - благо ріжеться тільки одна.
3. Випаяний кварщовий резхонатор 22 МГц (мастерклок для такту при відтворенні аудіо з частотою 44,1) і обв"язка. Впаяні інші деталі і заведений тактовий сигнал від лампового клока на EF11 і 6Ж4 в якості кенотрона.
Клок ламповий не рекламую, можна слухати з ним, можна слухати без нього.
Лише констатую суб"єктивні факти. Хоча, глибоко сумніваюсь, що послухавши і порівнявши хоч хтось буде їх заперечувати.
Хто слухав плеєри з ним і без нього мають розуміти про що йде мова.
Хочу лише зауважити, що по моїх експериментах це не інструмент внесення окрасів, підсоложування звуку, а засіб покращення цілком об"єктивних параметрів - розширення, детальності, сцени, натуральності, злитності.
Суб"єктивні враження від різниці:
1. Ефект від зміни роз"єму відповідає багатьом описам - стає трохи краще.
2. Ефект від окремого живлення впливає значно, також відповідає багатьом описам - стає значно краще, акуратніше, менше призвуків, злитніше, цілісніше, менш різко і менш крикливо.
3. Від заведення клока ефект був не менший, а то й більший ніж від заведення окремого лінійного живлення.
Можна сказати, що звук з клоком натуральніший і тонально багатий
Не знаю як з жанровістю. На своїй Chaintech з таким самим клоком я слухаю різні стилі і напрямски за виключенням поп музики, шансону і надто важкого року - преьтензій не виникало.
Порівняння Juli@, Chaintech, Huntech - Джулія відчутно краща. Але не кердинально. Рівніша, акуратніша, зіграніша. Звук Huntech - має хороше розширення і детальність, моніторну побачу, але трохи легковсний. Chaintech - широкий, теплий, натуральний нейтральний звук. Але з певними призвуками і місцями крикливий на верхній середині.
В обох картках присутня аналогова частина і же щора всіляких мікросхем і лабуди. В Джулії аналогова частина відчіплена - що не мало важливо.
В азіатах на виході відсутній формувач SPDIF і SPDIF трансформатор, думаю також немалий вплив на звук. Можливо з часом перероблю.
Chaintech, Huntech при порівнянні значно перегравали Аудіджи, Ксонари, повідгуках перегравали Триморку.
Порівнював і відслуховуував бігло - добре знайомих треків по 5 після кожного етапу. По великому рахунку чутно все відразу.
ЦАП - перероблений Dsgidesign на AD1860N-K + перероблений AKAI CD79 на PCM63P-K з цифровим SPDIF входом.
Підсилювач - EF11 + 6K6GT. Акустика - Altec 615.