SRGD писав:3167 Hz при віхиленні лівого ролика
(3167/3150)*100-100 = 0,54% різниці....типовий санкіо. Це завелика різниця.
Взагалі у них є такий косяк...по замовчуванню - різницю роблять під 0,55-0,6% лиш задля того, щоб коли пасик сповзе на бік, різниця в швидкостях залишалася достатньою, щоб попередити утворення петлі.
Але - тут є одна проблема - завелика різниця швидкостей вкупі з матовою поверхнею тонвалів, призводить до вкрай сильного натягу плівки на головах і значного погіршення стабільності прослизання плівки, аж до ситуації, коли завелика різниця в швидкостях буде призводити до прослизання стрічки навіть на правій парі тонвал-ролик, чого бути категорично не повинно.
І доречі слід від плівки на правому валу та відсутність будь яких слідів зліва - тому також непряме підтвердження - справа є прослизання, якого не має бути.
Якщо міжвальний пасик не провисає і контакт його з лівим маховиком нормальний, то тут є тільки два варіанти рішення:
- Залишити закритий тракт, але аккуратно на точній токарці зняти діаметр лівого маховика, зберігаючи форму аж допоки різниця швидкостей не буде порядка 5-6 Гц (0,15-0,20%). А заодно - форма маховика перестане бути такою "бульбашковою".
Треба мати на увазі - при обробці є ризик отримати екцентриситет маховика і зробити ще гірше ніж було. Все залежить від того - який станок і які руки...
- Переробити апарат у відкритий тракт, ампутувавши сам ролик (але залишивши його кріплення, бо на них направляючі) і дещо переробити подаючий вузол: зменшити момент підторможування до ~5 грам.
А далі вирішуйте самі, головне памятати - загубити апарат дуже легко, особливо якщо для цього немає належного досвіду і інструментів.
p.s. Як власник тільки дек на санкіо, а саме Teac V-7000, Kenwood KX5010, Nakamichi CR-50, а також бувш. 9010/880HX/880G/1100 - можу сказати що тільки два рази потрібно було навіть балансувати маховик прямого приводу, в інших випадках, у відкритому тракті так точно, 0,025 WRMS - не проблема.