Gates CB 500
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 8
- Повідомлень: 11370
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7059 разів
- Подякували: 12826 разів
- Вік: 59
Gates CB 500
Отже, СВ500.
Надіслав менi його на реставрацію британець.
Старий мав жалюгiдний вигляд і стан.
Приємним винятком виявився мотор, незважаючи на відсутнiсть масла в фітiлях, зношення пари тертя виявилось мінімальним.
Британець хотів все дешевше, але виявився суперечливою особистiстю.
Порошкове покриття коштує дуже дешево, але не всі кольори доступні, а він виявив бажання виключно RAL7000.
І почалося ... Шліфування, шпаклівка, грунтовка, мамадорогая.
Рутинна робота - очищення механізму, покриття нікелем деяких деталей це не цікаво.
А ось коли він вирішив в черговий раз заощадити і відмовився від ідеї регенератора на користь шпулі на 50 Гц і трансформатора, то тут квест невеликий.
Виточив шпулю нову, залишився задоволений собою. Що цікаво, оригінальні шпулі мають далеко не мале биття, недарма на них три стопорних гвинти.
Мабуть не морочилися точністю виготовлення деталей.
Ролик в сміття, встановлено новий.
Механізм вертушки розрахований на певний діаметр шпулі і якщо цей діаметр змінюється, перемикання швидкостей і притиск ролика виявляються неправильними і некомфортними.
Довелося «допрацьовувати напильником».
Ось шпинделя виявилася ну дуже зношеної, відчуття таке, що в підшипник засипали пісок, холєра!
Це як сильно зменшена пральна дошка.
Шліфував. Це дико незручно.
Перше включення змусило бров поповзти вгору - вертушку тягало по столу, як холодильник «Донбас» випуску 1971 року, не дивлячись на значну масу. Виявилося, що платтер має просто кінський дисбаланс.
Думав. Придумав грузики з шиномонтажу. Багато грузиків.
Довго умовляв британця зробити плінт у себе в Лондоні. Пропонував креслення, всіляку допомогу.
Але не вмовив. Мабуть британські столяри (обидва) мільйонери.
Установку на плінт вибрав оригінальну, тобто укладання на пористу гуму.
Ноги - брутальні сталеві шипи.
В результаті всіх маніпуляцій з шпулею, роликом і особливо шпинделем, вдалося домогтися неймовірно низького, для цих вертушок, коефіцієнта детонації.
І знову задоволений собою.
Надіслав менi його на реставрацію британець.
Старий мав жалюгiдний вигляд і стан.
Приємним винятком виявився мотор, незважаючи на відсутнiсть масла в фітiлях, зношення пари тертя виявилось мінімальним.
Британець хотів все дешевше, але виявився суперечливою особистiстю.
Порошкове покриття коштує дуже дешево, але не всі кольори доступні, а він виявив бажання виключно RAL7000.
І почалося ... Шліфування, шпаклівка, грунтовка, мамадорогая.
Рутинна робота - очищення механізму, покриття нікелем деяких деталей це не цікаво.
А ось коли він вирішив в черговий раз заощадити і відмовився від ідеї регенератора на користь шпулі на 50 Гц і трансформатора, то тут квест невеликий.
Виточив шпулю нову, залишився задоволений собою. Що цікаво, оригінальні шпулі мають далеко не мале биття, недарма на них три стопорних гвинти.
Мабуть не морочилися точністю виготовлення деталей.
Ролик в сміття, встановлено новий.
Механізм вертушки розрахований на певний діаметр шпулі і якщо цей діаметр змінюється, перемикання швидкостей і притиск ролика виявляються неправильними і некомфортними.
Довелося «допрацьовувати напильником».
Ось шпинделя виявилася ну дуже зношеної, відчуття таке, що в підшипник засипали пісок, холєра!
Це як сильно зменшена пральна дошка.
Шліфував. Це дико незручно.
Перше включення змусило бров поповзти вгору - вертушку тягало по столу, як холодильник «Донбас» випуску 1971 року, не дивлячись на значну масу. Виявилося, що платтер має просто кінський дисбаланс.
Думав. Придумав грузики з шиномонтажу. Багато грузиків.
Довго умовляв британця зробити плінт у себе в Лондоні. Пропонував креслення, всіляку допомогу.
Але не вмовив. Мабуть британські столяри (обидва) мільйонери.
Установку на плінт вибрав оригінальну, тобто укладання на пористу гуму.
Ноги - брутальні сталеві шипи.
В результаті всіх маніпуляцій з шпулею, роликом і особливо шпинделем, вдалося домогтися неймовірно низького, для цих вертушок, коефіцієнта детонації.
І знову задоволений собою.
Востаннє редагувалось 19 червня 2021, 10:32 користувачем Karmadon, всього редагувалось 1 раз.
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 8
- Повідомлень: 11370
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7059 разів
- Подякували: 12826 разів
- Вік: 59
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 8
- Повідомлень: 11370
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7059 разів
- Подякували: 12826 разів
- Вік: 59
Re: Gates CB 500
Ще одна ремарочка.
Упаковка такого монстра це просто неймовірна пригода.
Бо знайти ящика з габаритами 700х700 нереально.
Тому в епіцентрі був куплений ящик інших габаритів і з допомогою ножа, лінийки, клею, струбцин, ножиць, пластилина і кольорових олівців був створений ящик необхідних розмірів.
Уграв пів дня, холєра.
Упаковка такого монстра це просто неймовірна пригода.
Бо знайти ящика з габаритами 700х700 нереально.
Тому в епіцентрі був куплений ящик інших габаритів і з допомогою ножа, лінийки, клею, струбцин, ножиць, пластилина і кольорових олівців був створений ящик необхідних розмірів.
Уграв пів дня, холєра.
- mihail
- ветеран
- Пости в темі: 3
- Повідомлень: 4184
- З нами з: 04 січня 2011, 23:46
- Звідки: м.Рiвнe
- Подякував: 5960 разів
- Подякували: 4804 разів
- Вік: 64
Re: Gates CB 500
Ну з струбцинами то вже трохи занадто ..
Потрібно ще чекати поки клей висохне
Я теж часто схожі ящики мушу майструвати
В частинах картону , які потрібно скріпити роблю шилом отвори
потім їх намазую клеем та " зшиваю " нетовстим дротом -
можна короткими петлями і зразу ж зав"язувати ,
можна довгими швами - то вже як -
головне добре стягнути частини картону один до другого
Дріт можна товстими никами замінити - але мені краще дріт
Після цього зразу ж можна процес пакування продовжувати - кроїти пінопласт , що буде всередені
та упаковувати
Швидше і надійніше ..
А доречі що за система у замовника - підсилювач і АС ?
Потрібно ще чекати поки клей висохне
Я теж часто схожі ящики мушу майструвати
В частинах картону , які потрібно скріпити роблю шилом отвори
потім їх намазую клеем та " зшиваю " нетовстим дротом -
можна короткими петлями і зразу ж зав"язувати ,
можна довгими швами - то вже як -
головне добре стягнути частини картону один до другого
Дріт можна товстими никами замінити - але мені краще дріт
Після цього зразу ж можна процес пакування продовжувати - кроїти пінопласт , що буде всередені
та упаковувати
Швидше і надійніше ..
А доречі що за система у замовника - підсилювач і АС ?
-
- ветеран
- Пости в темі: 2
- Повідомлень: 3550
- З нами з: 06 вересня 2013, 23:39
- Звідки: Чернигов
- Подякував: 3593 разів
- Подякували: 2990 разів
Re: Gates CB 500
Цвет веселенький!
Цена забыта, качество остается ... (Мишель Одиар "Les Tontons flingueurs")
https://instagram.com/tube.culture?utm_medium=copy_link
https://instagram.com/tube.culture?utm_medium=copy_link
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 8
- Повідомлень: 11370
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7059 разів
- Подякували: 12826 разів
- Вік: 59
- spiridon
- ветеран
- Пости в темі: 2
- Повідомлень: 4200
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:28
- Звідки: Мукачево
- Подякував: 1508 разів
- Подякували: 5701 разів
- Вік: 68
Re: Gates CB 500
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 8
- Повідомлень: 11370
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7059 разів
- Подякували: 12826 разів
- Вік: 59
-
- ветеран
- Пости в темі: 2
- Повідомлень: 3550
- З нами з: 06 вересня 2013, 23:39
- Звідки: Чернигов
- Подякував: 3593 разів
- Подякували: 2990 разів
Re: Gates CB 500
Для таких вещей пожалуй нужно просто раскошелиться на таруspiridon писав:Та ладно,попробовал бы ты парусный фрегат упаковать 1.30 м на 97 см ...вот это дело ))) очень давно москали просили меня соорудить полированный плинт под индустриальную вертушку ...чистый цырк)))
Купить фанеру 6 мм и сделать хороший транспортный ящик
Цена забыта, качество остается ... (Мишель Одиар "Les Tontons flingueurs")
https://instagram.com/tube.culture?utm_medium=copy_link
https://instagram.com/tube.culture?utm_medium=copy_link
- spiridon
- ветеран
- Пости в темі: 2
- Повідомлень: 4200
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:28
- Звідки: Мукачево
- Подякував: 1508 разів
- Подякували: 5701 разів
- Вік: 68
Re: Gates CB 500
нет,Юрик -это неправильно ,делается стапель ставятся растяжки в условные места,потом остов обтягивается прозрачной пленкой,шоб грузчики понимали шо к чему...
Серега как англик будет расплачиваться ?)))груз не детский плюс дорога,страховка ,таможня ...може бусом мимо кассы отправить?
Серега как англик будет расплачиваться ?)))груз не детский плюс дорога,страховка ,таможня ...може бусом мимо кассы отправить?
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 8
- Повідомлень: 11370
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7059 разів
- Подякували: 12826 разів
- Вік: 59
- mihail
- ветеран
- Пости в темі: 3
- Повідомлень: 4184
- З нами з: 04 січня 2011, 23:46
- Звідки: м.Рiвнe
- Подякував: 5960 разів
- Подякували: 4804 разів
- Вік: 64
Re: Gates CB 500
А доречі раніше при пересилці за кордон на Укрпошті вимагали показувати ,
що в середені посилки
А як зараз - чи в тебе там " свої люди " ?
що в середені посилки
А як зараз - чи в тебе там " свої люди " ?
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 8
- Повідомлень: 11370
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7059 разів
- Подякували: 12826 разів
- Вік: 59
- mihail
- ветеран
- Пости в темі: 3
- Повідомлень: 4184
- З нами з: 04 січня 2011, 23:46
- Звідки: м.Рiвнe
- Подякував: 5960 разів
- Подякували: 4804 разів
- Вік: 64
- Karmadon
- Karmadon
- Пости в темі: 8
- Повідомлень: 11370
- З нами з: 26 листопада 2010, 22:52
- Звідки: Чернігів
- Подякував: 7059 разів
- Подякували: 12826 разів
- Вік: 59