Shemyakin писав:
Настройка АС це комплексна магія - електро-механіко-акустична
А "приставлений" до ШП пасивний коригуючий фільтр - нічого страшного, часто це найкраще рішення. Якщо він правильно настроєний, то наближає до кращого результату - магічного звучання
Не прагнучи заперечити необхідність пасивних фільтрів, скромно залишу за собою право культивувати ділянку ШП самурайським механо-акустичним шляхом. Головне щоб загальна кількість гармонії навколо збільшувалась ) А обмін досвідом - це дуже цікаво та корисно.
І все ж таки, коли відомі у цілій галузі люди для свого ШП-проекту зібрались у дружнє коло та розробили спеціальний динамік, довго у ньому все підбирали та налаштовували, включно із плавно змінюваною щільністю дифузору від зовнішніх ділянок до центральної, обирали сорти паперу, підвіс, литу раму проектували, магнітну систему і т.д., замовляли все це у найкращих виробників... а у підсумку вирівнювали АЧХ АС коригуючими RLC-ланками... ІМХО, вони щось трошки пропустили, або забули глибше зануритись у якусь частину чогось.
Ну от така у мене суб'єктивна думка. І це не стільки про страшність електричних фільтрів, скільки про цілісність підходу.
Все ж таки, 6800 Ойро за пару АС на ШП... з нефіговою такою схемою корекції на RLC - це, ІМХО, неспортивно )))
https://suesskindaudio.de/wp-content/up ... 2015-1.pdf