alnic писав:Какая нафиг предубежденность?)) Достаточно просто не писать, и ветка эта канет в лету... Так что все наоборот, еще и на общественных началах))
Подачу про Альтеки и Таннои Вы не приняли - наверное, надо было толще намекнуть... Имелось в виду, что звучание определяется далеко не АЧХ единой... У Вас ведь других "фишек" нет, во всяком случае, пока.. Почему именно Альтеки и Таннои, да просто проверенные временем очень удачные решения, по сей день не утратившие своей актуальности. К тому же они на этом ресурсе несколько фетишизированы, так больше внимания к беседе)))
АЧХ, говорите? Основная проблема комнатных приложений, это в подавляющем большинстве ситуаций вопросы взаимодействия с помещением. Я не говорю о СЧ/ВЧ, это лечится довольно легко, речь идет о 200 и ниже, где румгейн уже почти полностью определяет звучание, умножая на ноль ваши выстраданные настройки по АЧХ... Кстати, подъемы и провалы шириной менее трети октавы мы почти не ощущаем. Матушка-природа... Гораздо важнее для наших ушей - фаза, именно это служило залогом выживания рода людского))
Это все - лишь об идеологии, в техническую сторону дела не будем вдаваться. Пока))
Образно говоря, в моем представлении вы стоите, упираясь ногами в песок. Не в камень..
Превратить хобби в работу - это угробить хобби...Не жалко?))
Проти Альтеків та Танноїів я проти нічого не маю. Конкретно АС із цими динаміками не прослуховував. Динаміки "взагалі" не цікаві як предмет прослуховування, цікаві конкретні реалізації АС із цими динаміками та їх звучання. Ви мене вже заінтригували. Де можна послухати?
"Фішок"? Так, "фішок" щоб по фото на когось справить враження немає. Треба? Думаю що ні. Якщо звучання це не головна "фішка" будь-яких АС, тоді я не знаю.
Мені вже закидували не раз що потуги із "вилизуванням" АЧХ легко множаться на ноль, Ви не перший, як завжди без прослуховування, просто так.
В мене зворотній досвід, саме нерівності тонального балансу прешкоджають сприйняттю цілісності музики, маскуючи одні частини діапазону "випираючими" іншими.
"Матушка-природа" попіклувалася та наділила нас складним слуховим апаратом, який не тільки на АЧХ реагує, на відміну від вимірювального мікрофону.
Тому те що вимірює спектроаналізатор нижче 200-300 Гц в приміщенні, дійсно, як Ви правильно говорите сильно впливає на звучання. Але не визначає його.
Помилкові висновки можна зробити дивлячись виключно на результати вимірів АЧХ в цій зоні. Достовірно, тобто щоб результати корелювались із слуховими відчуттями, вимірів АЧХ виключно в дальній зоні недостатньо. Так, частково ФЧХ, яка прямо і впливає на АЧХ. Важливо знати, що стоячі хвилі в приміщенні, які впливають на виміри та звучання в цілому на НЧ та нижніх СЧ не встановлюються одразу, до встановлення за 10..200 мс приблизно слуховий апарат сприймає фронт, початок, "атаку" інструментів. По характеру звучання фронту сприймається основна складова тембру ще до встановлення відлуння зі спотвореною АЧХ. Звісно ж стоячі хвилі заважають цьому складному процесу отримання інформації про реальний тембр, визначення характеру звучання. Та звісно-ж в погрібі порожньому суцільне відлуння майже блокую цю інформацію. Але говорити що майже повністю приміщення диктує звучання АС на НЧ та нижніх СЧ не треба. Із практики порівняльних прослуховувань, експериментів, вивчення теоретично психоакустики та практично цих процесів мені поки ясно, що АЧХ головний фактор тонального балансу АС що впливає на сприйняття звучання.
ФЧХ прямо впливає на АЧХ, окремо не існує, тому не враховувати ФЧХ при налаштуванні АС не можливо.
Так, виміри зі шкалою 1/3 октави, цього цілком достатньо. Якщо цікаво, про виміри я сформулював невеличку статтю:
http://rush-speakers.com.ua/measurements/
По маркетингу та просуванню, так, ми в піску, дуже хиткому. Ваше уявлення вірне. По звучанню що я можу Вам говорити? Мені особисто не соромно запрошувати на прослуховування. Цього не достатньо?