да як би ж то лише від КДП залежало.. чинників багато:diksiland писав: Треба намагатись працювати над КДП..звісно якщо є мождивість. Всі слухові негаразди від перевідбиттів та результуючих спотворень..
1) Сусіди (звукоізоляція дуже дорого)
2) КДП (і моди, і перші відбиття)
3) Оптимальний режим уся при даному навантаженні (кабло+АС з фільтрами)
4) Залежність: гучність-хід динаміка-спотворення
5) температурні спотворення з нагрівом катушек динаміків
6) посилення спотворень брейка-апу дифузора (якщо це не 4-5 смугова АС, де все підібрали лише у поршні працювати, але там свої власні граблі вже будуть - посилення помітності різниці у окрасі власних резонансів різних матеріалів дифузорів різних дінів із зростанням гучності)
7) посилення ефекту доплера на ВЧ, якщо дін відповідальний за ВЧ далеко у СЧ заходить своїм диапазоном.
8) збільшення образів із зростанням гучності - настає певний момент коли все, образів немає, а рот Барберши вже майже від Ас до АС ))) Не всі це можуть сприймати, хоча багатьом - плювати, коли хочеться навалити (мені в такі моменти теж плювати).
9) На яку гучність була зведена оптимальна АЧХ АС ( те, про що Альнік писав, відносно КРГ).
10) Резонанси меблів, вікон, косяків, плінтусів, які чути з певної гучності - це можна до КДП віднести
11) зростання помітності внеску власних резонансів корпусу АС у роботу динаміків
І ще напевно фік зна скільки чинників... Було б все не так складкно і комплексно - ми би всі були тут Кліпшами і Войтами )))