Львівська системка на Sonido
- Макс Штирлиц
- Admin
- Пости в темі: 9
- Повідомлень: 21970
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:36
- Звідки: Днепр
- Подякував: 23461 разів
- Подякували: 13927 разів
- Вік: 56
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 34
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9793 разів
- Подякували: 8498 разів
- Вік: 45
- Контактна інформація:
- Макс Штирлиц
- Admin
- Пости в темі: 9
- Повідомлень: 21970
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:36
- Звідки: Днепр
- Подякував: 23461 разів
- Подякували: 13927 разів
- Вік: 56
- _Вячеслав_
- ветеран
- Пости в темі: 1
- Повідомлень: 4154
- З нами з: 24 січня 2012, 21:55
- Звідки: Киев
- Подякував: 1287 разів
- Подякували: 2152 разів
- Вік: 48
- Контактна інформація:
Re: Львівська системка на Sonido
Дистрибьютор не их, а TTAF, вот такой - http://hifizzi.com/product/ttaf-power-b ... gold-line/brammz писав:Зараз в мене в гостях купа сетевіків Neotech І їх дистрибютор, вчора трішки послухав на підсилювачі, сподобались 2 штурочка, але детальніше про це все напишу як відслухаю спокійно ітд.
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 34
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9793 разів
- Подякували: 8498 разів
- Вік: 45
- Контактна інформація:
Re: Львівська системка на Sonido
ну і де ж розгорнутий відгук )) ? Кидай сюди одразу, як не важко: http://www.audiogarret.com.ua/viewtopic ... ead#unread
- rogozhin
- учасник
- Пости в темі: 4
- Повідомлень: 154
- З нами з: 12 лютого 2012, 16:18
- Подякував: 135 разів
- Подякували: 273 разів
- Контактна інформація:
Re: Львівська системка на Sonido
Андрей, насчет "нейтральности Хегеля" советую не увлекаться :-) Набирайся опыта, ходи на живые концерты без позвучки, лучше классику. Постепенно станет легче понимать где что. Если это конечно тебе нужно Если же нужна просто некая система для души, без претензии на честность, то можно не усложнять - просто выбирай что больше всего нравится лично тебе. Меньше доверяй "экспертам" и их "мнениям".
- brammz
- учасник
- Пости в темі: 42
- Повідомлень: 287
- З нами з: 26 березня 2015, 23:38
- Звідки: Львів
- Подякував: 200 разів
- Подякували: 177 разів
Re: Львівська системка на Sonido
На концерти ходжу, джазові в основному. На концертах захоплює музика, виконавці а не звук...
Ціль не стоїть зробити вдома студію для зведення домашня система має просто радувати подачею, звуком а не бути моніторною (моє імхо). Якщо це співпало по вподобаннях - добре, ні - теж добре.
А про нейтральність йшлось лише в межах порівняння апаратів...
Все відносно
Ціль не стоїть зробити вдома студію для зведення домашня система має просто радувати подачею, звуком а не бути моніторною (моє імхо). Якщо це співпало по вподобаннях - добре, ні - теж добре.
А про нейтральність йшлось лише в межах порівняння апаратів...
Все відносно
- Макс Штирлиц
- Admin
- Пости в темі: 9
- Повідомлень: 21970
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:36
- Звідки: Днепр
- Подякував: 23461 разів
- Подякували: 13927 разів
- Вік: 56
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 34
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9793 разів
- Подякували: 8498 разів
- Вік: 45
- Контактна інформація:
Re: Львівська системка на Sonido
тю, так буває шо такий звук подобається, і тоді до нього й треба йти потроху.
- brammz
- учасник
- Пости в темі: 42
- Повідомлень: 287
- З нами з: 26 березня 2015, 23:38
- Звідки: Львів
- Подякував: 200 разів
- Подякували: 177 разів
Re: Львівська системка на Sonido
ну от власне що... комусь подобається моніторна подача, комусь ні.Saburov S.A.M. писав:тю, так буває шо такий звук подобається, і тоді до нього й треба йти потроху.
тут як завжди не є щось гірше чи краще другого... просто інше
от був би переключатель....
я трохи втомився від погоні за "достовірністю", в основному через те що задача це не дуже реалістична))
крім того на таких системах гарно звучать записи ідеально записані, а таких не є більшість з того чого я слухаю. більше того - помітив що певна "перевага" в достовірності більше потрібна на великому звуці, на невеликій гучності ж все трохи інакше) сорі, запутую всіх своїми думками
але все-таки хочеться більш-менш компромісу між "достовірністю" і "душевністю"
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 34
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9793 разів
- Подякували: 8498 разів
- Вік: 45
- Контактна інформація:
Re: Львівська системка на Sonido
я особисто для себе не вважаю моніторну подачу тим чесним звуком, до якого прагну.
Бо, як правило, під моніторністю розуміють рівну АЧХ.
І така подача може бути нудною, якщо вся "моніторність - чесність" лише до АЧХ зводиться.
Якщо при моніторно рівній АЧХ:
а) динам. дипазон вузький,
б) розмір образів маленький,
в) розподільна здатність мала, тембра не натуральні (рівень і спектр спотворень)
г) імпульс затягнутий,
- то такий "чесний звук" не потрібен.
Для мене чесний звук - це максимізація ось цих от всіх параметрів (з АЧХ включно). І ось ТАКА то "моніторна" подача: і цікаво, і "лайфлайк" одночасно. І, як на мене - і "душевно" теж.
Бо, як правило, під моніторністю розуміють рівну АЧХ.
І така подача може бути нудною, якщо вся "моніторність - чесність" лише до АЧХ зводиться.
Якщо при моніторно рівній АЧХ:
а) динам. дипазон вузький,
б) розмір образів маленький,
в) розподільна здатність мала, тембра не натуральні (рівень і спектр спотворень)
г) імпульс затягнутий,
- то такий "чесний звук" не потрібен.
Для мене чесний звук - це максимізація ось цих от всіх параметрів (з АЧХ включно). І ось ТАКА то "моніторна" подача: і цікаво, і "лайфлайк" одночасно. І, як на мене - і "душевно" теж.
Востаннє редагувалось 14 листопада 2016, 22:42 користувачем Saburov S.A.M., всього редагувалось 2 разів.
- spiridon
- ветеран
- Пости в темі: 1
- Повідомлень: 4196
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:28
- Звідки: Мукачево
- Подякував: 1508 разів
- Подякували: 5698 разів
- Вік: 68
Re: Львівська системка на Sonido
Вы знаете современные системы ,которые так играют? это может обеспечить только рупорная система , смотрю на современные движения в этой области -так счет идет на десятки тысяч баксов ! может поэтому самые неугомонные обращают взор в сторону винтажных динамиков пока еще относительно доступных по цене ? Чи не так?
- rogozhin
- учасник
- Пости в темі: 4
- Повідомлень: 154
- З нами з: 12 лютого 2012, 16:18
- Подякував: 135 разів
- Подякували: 273 разів
- Контактна інформація:
Re: Львівська системка на Sonido
Вы не путайте "мониторинг" с "честным звуком" :-) Это манипуляция любителей гармоник и кривых АЧХ, не более того :-) Гордое звание "студийных мониторов" акустика получает как правило после приведения до каких-то заданных у них значений - либо АЧХ, ДН и фазы, либо ватерфолла. При этом более чем часто студийные мониторы имеют отвратнейшую искаженную динамику и совершенно не выдающееся усиление. У них не стоит задачи "услышать все" это фикция и распространенное заблуждение. У них стоит задача создать инструмент для удобной работы по весьма узким задачам. Те-же наверно самые известные и "райдерные" мониторы ближнего поля в мире - Yamaha NS-10 имеют специально искаженную определенным образом АЧХ на СЧ и наглухо передушенный минеральной ватой корпус, убивающей всю динамику середины и низа. Зачем это сделано? Затем что любая запись на них будет звучать преотвратнейше. Но. Добившись на них хотя-бы более-менее ожившего и слушабельного звука они автоматически получают шикарно звучащую на обычной, лишенной этих артефактов, акустике, запись. Динамический диапазон так-же часто специально зажат и искажен. Например у тех-же Genelec. Для чего? Для того что на этой марке пишется в основном популярная музыка и система не должна провоцировать режиссера того что будет слушаться в машинах и супермаркетах на увлечение тонкими материями в виде глубоких дальних планов. Им наоборот нужно максимально впихнуть все дорожки в максимально узкий динамический диапазон банально для того чтобы их просто услышала полностью целевая аудитория в своих условиях прослушивания, а не потеряла половину записи в фоновых шумах автомобиля/магазина/кафешки. Претензию на полноценность имеют только большие дальнезоновые мониторы, которые стоят астрономических денег и которые могут себе позволить только крупные успешные компании. И на них никто не "мастерит". Их используют как правило для оценки финального продукта и демонстрации заказчику. Вот эти АС уже должны звучать максимально чисто, ровно и детально, т.к. все записи разные и заказчик любой из них должен услышать на них все достижения работы звукорежиссера. По-этому как минимум с терминами давайте будем аккуратнее :-) Форум читает большое количество людей, с совершенно различной степенью подготовки. Термины и понятия должны отвечать своему первоначальному смыслу.
Востаннє редагувалось 14 листопада 2016, 15:52 користувачем rogozhin, всього редагувалось 5 разів.
- brammz
- учасник
- Пости в темі: 42
- Повідомлень: 287
- З нами з: 26 березня 2015, 23:38
- Звідки: Львів
- Подякував: 200 разів
- Подякували: 177 разів
Re: Львівська системка на Sonido
Володя, справа не лише в АЧХ, дин діапазоні ітд.
Це все класно коли вибираєш собі компонент в систему і вслуховуєшся всіма вухами і не тільки вухами в тестові спеціальні записи де це більше чути... і на великому звуці.
але є ще інша реальність - включаєш "пересічну" улюблену музику відносно тихо і слухаєш без аналізу, без вислуховувань, просто отримуєш кайф від матеріалу і подачі.
так от - можете кидатись помідорами але часто дуже "правильні" системи будуть на такому скушні, а в "не чесних" може бути дуже емоційно все....
так, можливо через запис поганий, так, сприйняття емоційне, так, десь "більше чесніше і так було на записі"... але по факту....
враховуючи шо в аудіо все що навколо нас це еквалайзер, і кімната і навіть наш настрій, рівень втоми ітд...
ІМХО - все не так однозначно
тому і кажу - в ідеалі це 2 підходи мати або зберігати компроміс, або ... ... ... (кожен сам вибире)
Це все класно коли вибираєш собі компонент в систему і вслуховуєшся всіма вухами і не тільки вухами в тестові спеціальні записи де це більше чути... і на великому звуці.
але є ще інша реальність - включаєш "пересічну" улюблену музику відносно тихо і слухаєш без аналізу, без вислуховувань, просто отримуєш кайф від матеріалу і подачі.
так от - можете кидатись помідорами але часто дуже "правильні" системи будуть на такому скушні, а в "не чесних" може бути дуже емоційно все....
так, можливо через запис поганий, так, сприйняття емоційне, так, десь "більше чесніше і так було на записі"... але по факту....
враховуючи шо в аудіо все що навколо нас це еквалайзер, і кімната і навіть наш настрій, рівень втоми ітд...
ІМХО - все не так однозначно
тому і кажу - в ідеалі це 2 підходи мати або зберігати компроміс, або ... ... ... (кожен сам вибире)
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 34
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9793 разів
- Подякували: 8498 разів
- Вік: 45
- Контактна інформація:
Re: Львівська системка на Sonido
Андрій, я розумію твою думку, просто мій особистий меломанський кайф від прослуховування стабільно і напряму корелює із тими параметрами, про які я писав, їх прекрасно чути.
Спірідон, да є ті системи, сучасні, і не рупорні теж. Але однозначно - що вони всі далеко не мейнстрімні, і всі мають видатний інженерний підхід.
Наприклад останній прослуханий такий еталон для мене: ПС аудіо дірект + ламп. прєд від Грув + Neoclassic Рогожина + топові Бівні + велика кімната. Причому ці АС в комбінації з іншими компонентами слухати нормально не міг, НЧ мазали, ВЧ або свердлили мозок, або замилювались апаратами. Так що є сучасні варіанти, є.
Наші Флаги і кімната мене наприклад цілком влаштовують по своєму рівню, але вся решта системи, звичайно, відчутно слабше ніж те, що описано вище.
У стандартних рупорів при класному ДД, теж є свої болячки (по саундстейджу, узгодження delays, спрямованість і т.д.). Ніщо не ідеальне, завжди є якийсь розмін плюсів на мінуси.
Я коли писав про ті параметри - мав на увазі свій ідеал честного звуку (точніше важливі параметри, для його досягнення) і будь яка система буде лише певною мірою наближатись до ідеала.
Питання лише - який підход і апарати даватимуть найбільше наближення, і наскільки сам я (або хтось інший) усвідомлюємо, чого взагалі нам потрібно, і куди прагнути....
Спірідон, да є ті системи, сучасні, і не рупорні теж. Але однозначно - що вони всі далеко не мейнстрімні, і всі мають видатний інженерний підхід.
Наприклад останній прослуханий такий еталон для мене: ПС аудіо дірект + ламп. прєд від Грув + Neoclassic Рогожина + топові Бівні + велика кімната. Причому ці АС в комбінації з іншими компонентами слухати нормально не міг, НЧ мазали, ВЧ або свердлили мозок, або замилювались апаратами. Так що є сучасні варіанти, є.
Наші Флаги і кімната мене наприклад цілком влаштовують по своєму рівню, але вся решта системи, звичайно, відчутно слабше ніж те, що описано вище.
У стандартних рупорів при класному ДД, теж є свої болячки (по саундстейджу, узгодження delays, спрямованість і т.д.). Ніщо не ідеальне, завжди є якийсь розмін плюсів на мінуси.
Я коли писав про ті параметри - мав на увазі свій ідеал честного звуку (точніше важливі параметри, для його досягнення) і будь яка система буде лише певною мірою наближатись до ідеала.
Питання лише - який підход і апарати даватимуть найбільше наближення, і наскільки сам я (або хтось інший) усвідомлюємо, чого взагалі нам потрібно, і куди прагнути....
Востаннє редагувалось 14 листопада 2016, 16:54 користувачем Saburov S.A.M., всього редагувалось 2 разів.
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 34
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9793 разів
- Подякували: 8498 разів
- Вік: 45
- Контактна інформація:
- rogozhin
- учасник
- Пости в темі: 4
- Повідомлень: 154
- З нами з: 12 лютого 2012, 16:18
- Подякував: 135 разів
- Подякували: 273 разів
- Контактна інформація:
Re: Львівська системка на Sonido
А еще не забываем что банальное правильное расположение АС с точки зрения геометрии стоячих волн, а не "тамгдеженаразрешилаинеткактуса", даже в совершенно неудачной и не подготовленной комнате дают такой прорыв по всем фронтам о котором и мечтать нельзя при простой смене компонентов, хоть даже за миллион долларов :-)
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 34
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9793 разів
- Подякували: 8498 разів
- Вік: 45
- Контактна інформація:
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 34
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9793 разів
- Подякували: 8498 разів
- Вік: 45
- Контактна інформація:
-
- ветеран
- Пости в темі: 6
- Повідомлень: 3549
- З нами з: 06 вересня 2013, 23:39
- Звідки: Чернигов
- Подякував: 3592 разів
- Подякували: 2987 разів
Re: Львівська системка на Sonido
Ну и как оно? "Твое" чи ни?brammz писав:Тестуєм малюка Mojo...
Особенно в сравнении с моим Lavry DA 11
А то как то ни слова о тесте лаврика в системе ...
Цена забыта, качество остается ... (Мишель Одиар "Les Tontons flingueurs")
https://instagram.com/tube.culture?utm_medium=copy_link
https://instagram.com/tube.culture?utm_medium=copy_link
- brammz
- учасник
- Пости в темі: 42
- Повідомлень: 287
- З нами з: 26 березня 2015, 23:38
- Звідки: Львів
- Подякував: 200 разів
- Подякували: 177 разів
Re: Львівська системка на Sonido
Про все по черзі
Наразі в системці відбулись дуже позитивні на мій слух (та і на вид) зміни
Нові пасочки:
- мощнік Electrocompaniet AW 100 dual mono balanced.
- пред Electrocompaniet EC 4 1/2
- ЦАП Lavry DA11
- кабель вертушка-фонокор - 47 labs stratos 0.4 + Eichman Bullet
- кабель балансний 47 labs stratos 0.4 + Amphenol XLR
Звук став на сходинку вищим
Додалось усього - ВЧ, основи, прозорості, роздільності.... у всьому !
По усіляжу мені здається якраз мій "баланс" між сухістю-точністю і "тембральним багатством"
47labs робить акцент на МУЗИЦІ (!)
По цапу: після того як вельмишановна добра людина runner вислав мені Lavry DA11 я зрозумів що це те що треба.
Але фінанси трохи співали романси на той час і бюджету не було на цап.
І от на днях побачивши дуже смачну ціну довелось скребти по сусєкам
Тепер по малюку Mojo.
Тестування не на 100% адекватне але намагались його наблизити до найбільш точного і незаангажованого.
Вчора сиділи до 3 ночі
Оскільки квестівський перехідник 3,5 то 2xRCA ще їде (повільно), то ж підключили чим було - ноунейм перехідником ледь не з бляхи за 1 копійку
Виглядало так:
Комп - окрема USB платка на чіпі NEC ЮСБ з 2ма виходами - в один вставлений Klotz USB 3m і йде на лаврі. В другий - китайський кабель usb-microUSB Aukey (але непоганої якості).
З лаврі по балансу вихід через кабель HMS Sestetto mk 2 на пред. З mojo вихід через Audioquest SKY в пред.
З преда по 47 лабс балансу на мощнік.
Ітак, заводимся, поїхали.
Запускаємо 2 однакові фубари, конфігурим різний вихід, врубуємо одинакові треки.
Один слухає - один сидить на кнопці переключення входів преда і переключає кожних 10-15 сек.
Самий показовий і незаангажований тест
По результатах...
Обидва ЦАПа йдуть дуже одинаково. В деяких моментах різниця настільки мала що незрозуміло чи взагалі відбулось переключення.
Але ВСЕ Ж - я б надав перемогу Mojo В деяких нюансах було зовсім трішки більше повітря і більше прозорості і деталізації. Можливо це заслуха SKY - срібла Не знаю.
Враховуючи "зручність" то між цими цапами можна ставити знак рівності.
А ціна... Mojo дешевший
Моя порада - ті хто хоче МАКСИМУМ за малі гроші - альтернативи не існує - Mojo.
Тест хоч і прямий але не на 100% одникові умови бо різні кабелі плюс перехідник копійчаний добра точно не додає.
P.S. Mojo не мій
P.S.S. Хай пробачить мене В'ячеслав по кабелях. Зміна купи компонентів потребує чуть притирки і пам'яті на звук, тому сєтєвіки будуть "фіналізовані" на протязі декількох днів
Наразі в системці відбулись дуже позитивні на мій слух (та і на вид) зміни
Нові пасочки:
- мощнік Electrocompaniet AW 100 dual mono balanced.
- пред Electrocompaniet EC 4 1/2
- ЦАП Lavry DA11
- кабель вертушка-фонокор - 47 labs stratos 0.4 + Eichman Bullet
- кабель балансний 47 labs stratos 0.4 + Amphenol XLR
Звук став на сходинку вищим
Додалось усього - ВЧ, основи, прозорості, роздільності.... у всьому !
По усіляжу мені здається якраз мій "баланс" між сухістю-точністю і "тембральним багатством"
47labs робить акцент на МУЗИЦІ (!)
По цапу: після того як вельмишановна добра людина runner вислав мені Lavry DA11 я зрозумів що це те що треба.
Але фінанси трохи співали романси на той час і бюджету не було на цап.
І от на днях побачивши дуже смачну ціну довелось скребти по сусєкам
Тепер по малюку Mojo.
Тестування не на 100% адекватне але намагались його наблизити до найбільш точного і незаангажованого.
Вчора сиділи до 3 ночі
Оскільки квестівський перехідник 3,5 то 2xRCA ще їде (повільно), то ж підключили чим було - ноунейм перехідником ледь не з бляхи за 1 копійку
Виглядало так:
Комп - окрема USB платка на чіпі NEC ЮСБ з 2ма виходами - в один вставлений Klotz USB 3m і йде на лаврі. В другий - китайський кабель usb-microUSB Aukey (але непоганої якості).
З лаврі по балансу вихід через кабель HMS Sestetto mk 2 на пред. З mojo вихід через Audioquest SKY в пред.
З преда по 47 лабс балансу на мощнік.
Ітак, заводимся, поїхали.
Запускаємо 2 однакові фубари, конфігурим різний вихід, врубуємо одинакові треки.
Один слухає - один сидить на кнопці переключення входів преда і переключає кожних 10-15 сек.
Самий показовий і незаангажований тест
По результатах...
Обидва ЦАПа йдуть дуже одинаково. В деяких моментах різниця настільки мала що незрозуміло чи взагалі відбулось переключення.
Але ВСЕ Ж - я б надав перемогу Mojo В деяких нюансах було зовсім трішки більше повітря і більше прозорості і деталізації. Можливо це заслуха SKY - срібла Не знаю.
Враховуючи "зручність" то між цими цапами можна ставити знак рівності.
А ціна... Mojo дешевший
Моя порада - ті хто хоче МАКСИМУМ за малі гроші - альтернативи не існує - Mojo.
Тест хоч і прямий але не на 100% одникові умови бо різні кабелі плюс перехідник копійчаний добра точно не додає.
P.S. Mojo не мій
P.S.S. Хай пробачить мене В'ячеслав по кабелях. Зміна купи компонентів потребує чуть притирки і пам'яті на звук, тому сєтєвіки будуть "фіналізовані" на протязі декількох днів