Сторінка 7 з 11

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 19:21
artshop
oleg2566 писав: ...коли багато з нас........
...пропонують гостям свій звук, абсолютно своє бачення музичних подій
...ну это уже просто вообще!!!!! :biggrin:
Да, если бы два музыканта предложили слушателям свою трактовку произведения (ритм, акценты, работа с педалями, угол открытия деки и т.д.) - это была бы правда.
А если предлагают, в типа построенной системе, гипертрофированные МО, не сшитый бас, разбаланс между эхом деки и атакой струны, неверный тембральный баланс, массу динамических искажений, малоинформативное джерело..., извините, этакое достижение нельзя назвать "своє бачення" :sad:
...и, Олег..., я не про систему ТС-ра... Ну, Вы поняли...

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 19:30
oleg2566
alnic писав: Олег, нету ни теории, ни практики. Просто заскочил очередной троляка, без царя в голове. Все пройдет, пройдет и это(С)
Ну не треба себе так ображати:drinks:
Заїздіть - розберемось :drinks:

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 19:40
oleg2566
artshop писав:
...ну это уже просто вообще!!!!! :biggrin:
Да, если бы два музыканта предложили слушателям свою трактовку произведения (ритм, акценты, работа с педалями, угол открытия деки и т.д.) - это была бы правда.
А если предлагают, в типа построенной системе, гипертрофированные МО, не сшитый бас, разбаланс между эхом деки и атакой струны, неверный тембральный баланс, массу динамических искажений, малоинформативное джерело..., извините, этакое достижение нельзя назвать "своє бачення" :sad:
...и, Олег..., я не про систему ТС-ра... Ну, Вы поняли...
Я не про музик artshopе, я про нас недолугих :blush:, всі ми бранці своїх ілюзій і не більше :biggrin:

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 19:47
artshop
Не соглашусь.
Я, например, искренне радуюсь хорошей системе, и просто болею от плохого звука.
Мои ближайшие друзья, в быту Гуры, точно такие же. У нас похожее видение построения домашних систем, есть ухи, опыт и знания.
Олег, и где здесь место для иллюзий? :drinks:

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 20:06
oleg2566
Ілюзії, навіть щирих друзів, Гуру... як ви кажете... я таких гурами вже не називаю... просто є друзі.... котрі чують все по своєму.
Це поинається з пєвної точки. У вас все по переду.... хоча... я теж у вас вже давно не бував :)

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 20:13
alnic
oleg2566 писав: Ну не треба себе так ображати:drinks:
Заїздіть - розберемось :drinks:
Так я ж не о себе, дружище! :biggrin:

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 20:21
Shemyakin
koba писав:Так а для чего при построении аудиосистем/настройке аудиосистем/профессиональной разработке, конструировании, изготовлении и согласовании аудио-компонентов нужна способность воспринимать, представлять и воспроизводить высоту музыкальных звуков? Для чего? Эта способность нужна при написании музыки, игре на муз. инструментах и в т. ч. при настройке муз. инструментов.
Грубо говоря, эта способность, к примеру, нужна для того, чтобы когда вы поёте, там, где надо вы брали чистое До, а не на 1/8 тона выше или ниже, т.е. не лажали
Якщо розглядати "музичний слух" не тільки в такому вузькому контексті? Сприйняття ритму, інтонацій (емоцій що створюють виконавці) теж підпадає під визначення "музичного слуху" то на моє переконання, абсолютно важливий фактор при виборі чи конструюванні апаратури для відтворення музики.
Практично, наприклад для розробки АС це означає створення вірного тонального балансу який мінімально маскує гру ритмів та інтонацій. Маскують в першу чергу різні окраси нерівностями АЧХ чи глобальні неправильні нахили АЧХ.
Але і у вузькому контексті сприйняття тону це теж корисно - завжди можна визначити частотну зону з нерівномірністю, окрасами, а вже потім більш детально її вивчити вимірами на предмет величини відхилень.
spiridon писав:,а вот при строительстве акустики без знаний и измериловки серьезной не обойтись ...пусть алник меня поправит ...я с недоверием отношусь ко всяким программкам ,гуляющим в сети или скачанным на айфон в виде спектранализатора ,да общее представление можно получить,но как разобрать на косточки узкий диапазон и не промахнуться в нем ,упустив пики или провалы ,спрятанные за общей благодушной картиной ?
Так, це точно, з цього треба починати. Технічно проблем немає, це невеликі витрати, програмні та апаратні засоби цілком доступні (додатки на телефон не пробував, не скажу). Програми та розрахунки досить прості, тому мабуть і купа теорій та хибне сприйняття "простоти" цієї справи. А от головне на моє переконання, що цьому необхідно вчитись і немало практично: вимірам, їх аналізу, прийомам налаштування АС. Тому що коли цього немає, зазвичай прості явища пояснюються трохи "не тими" теоріями:
artshop писав: Но я не соглашусь с : "...Низкий и быстрый - также взаимоисключающие понятия...."
Простой пример...
Если создать две басовых секции с одинаково низкой частотой среза, но на принципиально разных излучателях ( один с добротностью 0,6 и выше, на резине и с тяжелым диффузором, а второй с Qts 0,3 и ниже, на гармошке и с легким, но жестким диффузором) то во втором случае получаем как раз вожделенное сочетание!
Низкий и быстрый!!!!!
Шановний artshop, особисто до Вас нічого поганого не маю, але вибачте, Ви підхопили чергову недолугу теорію яка вже N років гуляє по різним форумам )) За так звану "бистроту" басу відповідає не "тяжкість/легкість дифузорів", а все простіше - баланс АЧХ на НЧ-СЧ не залежно від конструкції динаміків. Те саме стосується АО. коли його "чути", значить некоректно налаштований цей баланс. Виміри в ближній/дальній зоні на НЧ та СЧ виявляють ці проблеми зі "швидкістю басу". Але поки ВЕСЬ діапазон не налаштований, не збалансований, НЧ окремо не можливо адекватно оцінити.
ivan_ivaniv писав:Ну,и много настроили? С научным подходом,программами,инструментарием современным и т.д?
Много ли есть акустики,которая могла бы служить эталоном не по сравнению с другой такой же(они в общем то все одинаковы)
а с живым звучанием?
Почему люди в последнее время потихоньку забивают на традиционный полноформатный Хай Фай?
Только ли потому что поколение i-phone или есть другие причины?
А що для Вас поняття "живого звучання"?
Чому забивають? Відповідь дуже проста: треба піти і послухати наживо той різний Хай Фай. Чудова нагода - це салони та виставки. І Ви несподівано для себе побачите, почуєте що буквально "жменька" виробників переймається звучанням свого Хай Фаю. Особливо контрастно це спостерігається на прикладі АС: тональний баланс на будь який смак (точніше несмак) як попало. І тільки "жменька" одних і тих самих брендів як білі ворони мають збалансоване звучання, при чому їх чути по майже ідентичному балансу ))

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 20:22
jra7
oleg2566 писав:..... всі ми бранці своїх ілюзій і не більше :biggrin:
Ну, так ми бранці своїх ілюзій, з ними ми будуємо свій звук , дехто тихо спокійно , а дехто з піаром і з нерозумінням теми показуючи свою "крутизну " в цій самій темі ! І це відрізняє мужика від дебіла, нікому не адресую цю тезу , це моя просто позиція.

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 20:39
artshop
Shemyakin, ну Вы и улыбнули меня своими рассуждениями об АЧХ.
Это было бы хоть немного верно, если бы АС на електро-магнитных преобразователях можно было бы отнести к минимально-фазовым системам.....
А так, все совсем не так! :drinks:
------
И дам Вам простой ответ (вернее вопрос с заложенным в него ответом), подумайте, почему разные сабы играют по разному?

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 20:53
Shemyakin
artshop писав:Shemyakin, ну Вы и улыбнули меня своими рассуждениями об АЧХ.
Это было бы хоть немного верно, если бы АС на електро-магнитных преобразователях можно было бы отнести к минимально-фазовым системам.....
А так, все совсем не так! :drinks:
------
И дам Вам простой ответ (вернее вопрос с заложенным в него ответом), подумайте, почему разные сабы играют по разному?
Не менше "улибаюсь" від теорій про ФЧХ :biggrin:
В Києві? Заходьте, поспілкуємось :drinks:

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 21:10
jra7
" За так звану "бистроту" басу відповідає не "тяжкість/легкість дифузорів", а все простіше - баланс АЧХ на НЧ-СЧ не залежно від конструкції динаміків. "
Творець акустики видав таку тезу про "бистроту", незалежно від конструкії динаміків, після чого залишились великі і багато питань ???????????????????????????????????
А як той баланс нч-сч робить ту "бистроту" ?????????????????????

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 21:27
artshop
Shemyakin
С удовольствием! Есть что продемонстрировать? Т.с. для подтверждения академических теорий?
Дам вам еще одну подсказку - вопрос...
Почему топовые бивни сам производитель относит всего-лишь к классу Hi-Fi?
Не потому ли, что уже несколько десятилетий настраивают\разрабатывают свою акустику по приборам...., ну а результат мы имеем неудовольствие слушать и наблюдать.

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 21:45
Neprus
alnic писав: Олег, нету ни теории, ни практики. Просто заскочил очередной троляка, без царя в голове. Все пройдет, пройдет и это(С)
Neprus: Прошу прощения, это Вы сейчас вот так вот обо мне?
alnic, поскольку Вы мне не ответили, я пока отправляю Вас в игнор за хамство. Сообщите мне, пожалуйста, если я в Вас ошибся.

Re: Система Вадімича.

Додано: 16 грудня 2018, 22:06
Shemyakin
jra7 писав:" За так звану "бистроту" басу відповідає не "тяжкість/легкість дифузорів", а все простіше - баланс АЧХ на НЧ-СЧ не залежно від конструкції динаміків. "
Творець акустики видав таку тезу про "бистроту", незалежно від конструкії динаміків, після чого залишились великі і багато питань ???????????????????????????????????
А як той баланс нч-сч робить ту "бистроту" ?????????????????????
У Вас всі повідомлення зі стьобом, і не тільки в мою адресу. Пам'ятаю, Ви про фільтри і ще про щось в наших АС випитували. Зараз розпинатись перед Вами не буду, соррі. Беріть мікрофон, все приладдя необхідне і "вперьод". Як і куди дивитись, давав посилання зі всіма підказками.
artshop писав:Shemyakin
С удовольствием! Есть что продемонстрировать? Т.с. для подтверждения академических теорий?
Дам вам еще одну подсказку - вопрос...
Почему топовые бивни сам производитель относит всего-лишь к классу Hi-Fi?
Не потому ли, что уже несколько десятилетий настраивают\разрабатывают свою акустику по приборам...., ну а результат мы имеем неудовольствие слушать и наблюдать.
Є.

У розробників "бівнів" теж "своє бачення звуку" ))

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 01:02
Вадимыч
Всього 40-к років практики.
Платівки, бобіни, касети, гітари, піаніно, баяни, труба, сцена, лабух, мікрофони, АС, підсилювачі, комбіки, пульти, звукозапис, режесура, DJ, стадіони, ресторани, кабелі....

А Річі Блекмор в записах накладки робив. :rolleyes: Бо довжини пальців не вистачить. :biggrin: :)

Культура музичного відтворювання - тільки так. :drinks: Вона або є, або .... "ну, типа звучит".

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 01:18
alnic
Вадимыч писав: Платівки, бобіни, касети, гітари, піаніно, баяни, труба, сцена, лабух, мікрофони, АС, підсилювачі, комбіки, пульти, звукозапис, режесура, DJ, стадіони, ресторани, кабелі....
Пардон, напомнило:

Мама, каша, ложка, кошка, книжка, яркая обложка,
Буратино, Kарабас, ранец, школа, первый класс,
грязь в тетрадке, тройка, двойка, папа, крик, головомойка,
лето, труд, овин, солома, осень, сбор металлолома,
Пушкин, Дарвин, Kромвель, Ом, Робеспьер, Hаполеон,
Менделеев, Герострат, бал прощальный, аттестат,
институт, экзамен, нервы, конкурс, лекции, курс первый,
тренировки, семинары, песни, танцы, тары-бары,
Прелесть ! Hравится ! Влечет… Сессия, весна, зачет,
стройотряд, жара, работа, культпоход, газета, фото,
общежитье, «пас» и «мизер», радиола, телевизор,
карандаш, рейсфедер, дом, пятый курс, проект, диплом,
отпуск, море, пароход, Kрым, Ай-Петри, турпоход,
кульман, шеф, конец квартала, цех, участок, план по валу,
ЖСK, гараж, квартира, теща, сын, жена Эльвира,
детский сад, велосипед, карты, шахматы, сосед,
сердце, печень, лишний вес, внуки, пенсия собес,
юбилей, часы, награда, речи, памятник, ОГРАДА …

Для произведений Ричи за глаза хватит каких-нибудь небольших Клипш. Нет смысла напрягаться.

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 08:05
artshop
alnic, а есть Вы на соседнем форуме?
Я бы Вам плюсанул с огромным удовольствием!!!!! :drinks:

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 08:13
Saburov S.A.M.
Да не чипайте ви топові бівні, не з вашими/(і нашими) "розробками" це робити. При відповідному підсиленні, а не сдохлятині, яку тут багато хто любить - це прекрасні АС. Для підсилювачів дійсно складна акустика - менше 2ом просадки.
Інша справа, що ціна питання: бівні+адекватний запуск = космос.

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 08:33
artshop
Ну главное же в другом!
Зачем делать корячную во многом акустику?
Если понимать в этом толк....
Не ушли бы разработчика-идеолога, и кевлара бы давно не стало в бивнях, и в Hi End бы они влетели с визгом...
--------
Я когда к Вадимычу попал в дом первый раз, сразу сказал - почему не трифоник?
Ведь это азы азов, акустика под жанр и помещение, усиление под акустику!
Когда Вадимыч начал кабелюки лепить, я опять сказал: нужна приличная АС, идеально трифоник...
....а воз и ныне там....

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 08:40
Saburov S.A.M.
artshop писав:Ну главное же в другом!
Зачем делать корячную во многом акустику?
Если понимать в этом толк....
Не ушли бы разработчика-идеолога, и кевлара бы давно не стало в бивнях, и в Hi End бы они влетели с визгом...

.
Знаю шо не змістовна відповідь, але не втримався. Сорян.
Кевларовий дін там перфектний просто, і смуга в нього дуже правильна.

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 11:18
Вадимыч
artshop писав: ... сразу сказал ...
... я опять сказал: ....
:ok:

Прямо - птица говорун !!!

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 12:06
ivan_ivaniv
Saburov S.A.M. писав: Знаю шо не змістовна відповідь, але не втримався. Сорян.
Кевларовий дін там перфектний просто, і смуга в нього дуже правильна.
Тим не менше кінець кінцем вони від нього відмовились,саме він давав ту "специфічність" звучання БВ,за яку їх багато хто не любить.
І чому це БВ не хайенд? :shok:
Монітор аудіо ,сонус фабер-хайенд,а БВ-ні...не пройшли сертифиікацію :cray:
:rofl:

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 12:11
Saburov S.A.M.
відмовляються по різним причинам, не завжди звуковим.
Специфічність в першу чергу в тому, як вони вивалюють все г-но з підсилювачів.

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 12:18
ivan_ivaniv
Shemyakin писав:А що для Вас поняття "живого звучання"?
Чому забивають? Відповідь дуже проста: треба піти і послухати наживо той різний Хай Фай. Чудова нагода - це салони та виставки. І Ви несподівано для себе побачите, почуєте
Thank you,Cap Obvious! :clapping:
Живе звучання-це хтось грає на акустичній гітарі у вас в кімнаті(буквально),або на електричній-через гарний комбік -і ви стоїте поряд,або стоїте поряд з ударною установкою,або грає на контрабасі/фортепіано/саксофоні і т.ін.-і ви знаходитесь у тому самому приміщенні.
Тобто те,з чтого робиться запис.
Люди розчарувалися у тому Хай Фаї ,який їм пропонують останні двадцять років.Тому и забили потроху на нього.Якщо у вас є знайомий дистриб'ютор або власник салону-поспілкуйтесь....

Re: Система Вадімича.

Додано: 17 грудня 2018, 12:27
ivan_ivaniv
Saburov S.A.M. писав:відмовляються по різним причинам, не завжди звуковим.
Специфічність в першу чергу в тому, як вони вивалюють все г-но з підсилювачів.
Нарешті,нарешті вони це зробили...це було очевидно усім ,крім них самих,бо їм треба було чимось відрізнятись від інших.Коли кажемо Кліпш-розуміємо-рупор,Монітор Аудіо-металеві діфузори,і т.ін.Забери в БВ кевлар-і як їх буде відрізнити від інших?
Варфедейл також просували кевлар,але схаменулись швидше.Зараз,здається,один Davis його використовує,але то так,на межі похибки...
І так,нова лінійка БВ з срібними СЧ діффами-звучить краще(менш забарвлено)