koba писав:
Суть не столько в том, кого мы выбираем, сколько в том, как мы его контролируем
Согласиться можно только отчасти, да действительно контроль гражданского общества необходим (как и сам механизм этого контроля, сейчас его по сути нет).
Но если выбрали коррупционера, то он им и останется.
Надеюсь ваш пост не в защиту Труханова?
Негідник, який підробляв аналізи зеленої шмарклі на наркоту, скривав позитивні тести на китайський вірус на початку пандеміі , зараз бреше в очі журналістам ВВС. [youtube][/youtube]
Only the simplest can accommodate the most complex.
Про це повідомляється на сайті Renault Ukraine.
Зазначається, що машинокомплекти поставляються з московського заводу групи Renault.
Renault Ukraine провела презентацію нового купе-кросовера Renault Arkana 16 вересня.
Ціна на авто стартує від 467 900 грн.
Це перша модель Renault в Україні з бензиновим турбодвигуном на 150 к. с. Авто також оснащене автоматичною трансмісією CVT X-Tronic нового покоління і інтелектуальною системою повного приводу.
Середа, 16 вересня 2020, 13:00 — Юрій Панченко, Європейська правда
Вже у найближчі тижні Росія зможе ввести нові обмеження проти українського експорту.
І якщо це станеться, то такий крок Росії, на відміну від попередніх обмежень, світ сприйме позитивно.
А це дасть додатковий козир російській пропаганді щодо представлення України як "винуватця власних проблем".
Таку можливість Росії дає невиконання Україною рішення арбітражу Світової організації торгівлі (СОТ) за програною справою про аміачні добрива. За цим рішенням, Україна мала до 15 вересня прибрати захисні мита, введені проти російських постачальників добрив, але так цього і не зробила.
Та найабсурдніше у цій історії – те, що, виконавши рішення арбітражу СОТ, Україна взагалі нічого не втратила би, адже мала альтернативний захист від російського імпорту, запроваджений через механізм санкцій.
Натомість, демонстративне ігнорування рішення СОТ може дорого нам коштувати.
Йдеться про суперечку "РФ vs Україна - Антидемпінгові заходи щодо імпорту нітрату амонію з РФ".
Ця справа тягнеться від початку російської агресії. У липні 2014 року Україна наростила антидемпінгові заходи щодо імпорту нітрату амонію (аміачних добрив), що походить з Росії. Для добрив, вироблених країною-агресором, захисні мита були збільшені з 0-11,91% (в залежності від суб'єкта застосування заходів) до 20,51-36,06%.
У травні 2015 року Росія поскаржилася на це рішення до СОТ, а за три роки арбітраж ухвалив своє рішення.
При чому юристи не мають спільної думки щодо оцінки цього рішення, трактуючи одну його частину як перемогу Росії, а іншу – як українську.
Ключовим досягнення Росії, поза сумнівом, стало те, що Апеляційний орган СОТ вирішив: у 2013-2014 роках Україна не мала належних доказів, щоби застосувати так зване "газове коригування" (детальніше про цей принцип можна почитати тут), на підставі якого ми збільшили мита.
Натомість, Росії не вдалося довести неправомірність застосування газового коригування в принципі. А це означає, що за Україною залишалося право за необхідності провести ще одне розслідування, і оформивши все як треба, заново ввести обмеження проти російських аміачних добрив.
Втім, наразі немає потреби навіть у такому розслідуванні.
Адже у травні минулого року за рішенням уряду Володимира Гройсмана усі добрива внесли до переліку товарних груп походженням з країни-агресора, на які накладені санкції, у вигляді повної заборони імпорту.
А це означає, що навіть у разі формального скасування українським урядом свого рішення 2014 року, російські виробники все одно не зможуть повернутися на український ринок.
Початково арбітраж вимагав від України виконати це рішення за два місяці; згодом, на прохання Києва – погодився продовжити цей термін до 11 з половиною місяців. Кінцевою датою для цього було 15 вересня.
Але Україна, а точніше - Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі, яку очолює міністр економіки Ігор Петрашко, все одно нічого не зробила.
А відсутність будь-якого, навіть формального прогресу у вирішенні цієї справи, може стати проблемою для України.
Відповідно до правил СОТ, у випадку, якщо країна не виконує рішення арбітражу, країна-заявник отримає право введення зустрічних обмежень проти товарів з цієї країни, щоб компенсувати свої втрати.
Чи є хоч найменші сумніви, що Росія не скористається цією можливістю?
А на додачу, правомірне покарання України за невиконання міжнародного арбітражу стане чудовим подарунком для російської пропаганди, яка матиме можливість розповідати на Заході, що не вона, а Україна порушує міжнародні правила, і навіть не виконує приписи арбітражу.
Хто винний? Чому Україна припустила такий "самостріл"?
Адже Україна могла виконати рішення СОТ суто формально, але тим самим уникнувши порушення, що розв’язує руки Росії.
Пояснень може бути декілька.
По-перше, за збереження захисних заходів виступає національний виробник - компанія OSTCHEM, яка входить до складу фінансово-промислової групи "Group DF" Дмитра Фірташа.
Складно сказати, яка їхня мотивація - можливо, вони очікують скасування санкцій. І хоча підстав для цього поки немає, теоретично санкції можуть бути скасовані у будь-який момент, адже вони ухвалювалися, і відповідно - скасовуються простим рішенням уряду.
Зрештою, на початку року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі розглядала питання впровадження квотування для імпорту аміачних добрив (заради захисту того ж національного виробника) - нового захисного заходу, який мав "підстрахувати" попереднє рішення, що мало бути скасоване згідно з арбітражем СОТ.
Втім, шалений опір аграріїв призвів до того, що комісія де-факто самоусунулася, так і не прийнявши ніякого рішення щодо квот.
Ще одна причина – розвал торгової політики всередині уряду.
Нещодавно стало відомо, що торговий представник Тарас Качка був відсторонений від керівництва департаментом торгового захисту. А новопризначений заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Олександр Романішин, який тепер опікується цією сферою, ще не до кінця увійшов у курс справ.
І це створює невизначеність, хто відповідає за цей напрям - Олександр Романішин чи Тарас Качка, який продовжує опікуватися питаннями СОТ.
Так чи інакше, Кабмін на рівному місці створив чималу проблему, розв’язавши руки державі-агресору для торговельного та інформаційного наступу на Україну.
Автор: Юрій Панченко,
редактор "Європейської правди"
Дешевы вброс дерьма ,без фактов ...оппоненты вкладывают большие деньги в подобные вбросы ,часто используя полезных идиотов ,которые разгоняют ложь и фейки агрессивно и целенаправленно ...ворье рвется назад в привычные воровские схематозы ,а новая власть тупа,беззуба и покорна .не сцыте .пацаны,тут ниче не изменится ,бо мы просто не можем по другому ...может через сто лет ,когда выростет новое поколение воров)))
Каким образом Шабанин причастен к коррупции??? Он что был госчиновником, распоряжался бюджетными деньгами??? Бред!!!
Он разоблачал коррупцию причем как при Порошенко, так и сейчас при Зеленском, поэтому можно сказать не заангажирован.
Его анализ довольно интересен, процитирую несколько примечательных моментов:
"– Чим корупція за Зеленського відрізняється від корупції за Петра Порошенка?
– Мені важко уявити за часів Порошенка корупційну схему, яка би загрожувала державності країни. Для Порошенка були рамки. З яких причин – особистих, ціннісних, дискутувати можна…
– Гладковський?
– Вони не вважали, що це загрожує обороноздатності країни. Я не кажу, що це правильно. На їхню думку історія така: ну ми ж деталі тягали? Да, ми переплачували – техніка ж була! Да, там була броня корявіша, но вона ж була. Тобто техніка їхала.
– Тобто було умовне виправдання?
– Вони для себе робили, типу "Техас грабят техасцы". З різних причин…
"– А Гладковський?
– Але коли це вже було, не пам’ятаєте?
– Під кінець терміну Порошенка.
– Да, і до цього була кучу інших моментів. Тобто це відчуття несправедливості накопичується. Можна один кейс пропустити, інший пропустити, але коли це постійно – відбуваються протести.
Як на мене, Зеленський біжить до цього моменту набагато швидше, ніж повільно і хитро йшов Петро Олексійович. "
spiridon писав:Так этот мудак шабунин и есть олицетворение коррупции , зона плачет )))
Розкажи-но де в нього корупція у твоєму розумінні. Як він мене або тебе обкрадає?
Я ще тоді говорив що корумповану державу простіше модернізувати ніж окуповану.
Що ти скажеш виходячи з сьогоднішньої ситуації?
valeriy vanzha писав:
Андрей не пройдет, тут уже бывшие коррупционеры засевают всё "гречкой" и между ними борьба идет, все хотят к корыту и также кандидат есть от Зе.
так, в курсі...
нажаль, "животное" знов шурує до кормушки...((((
підтримуйте Андрійку, єднайтеся.
з повагою,
все мине... і це мине.
+38 067 507 17 77. Олександр
Пряма мова: "Володимире Олександровичу, в 2019 році я разом з вами йшов на вибори. Після обрання вас президентом я йшов разом з вами на вибори до Верховної Ради. Весь цей шлях пройшла зі мною команда однодумців, яка працювала за ідею, за зміну ставлення влади до людей. Минуло майже два роки, але, на жаль, нічого не змінилося".
"А зараз на місцевих виборах всі місця в списках від партії "Слуга народу" були продані. І заклик йти на вибори боротися з корупціонерами і старими елітами, на жаль, просто слова."
От Порошенко барыга, ну барыга... и коррупционер! Да! Ну и коррупционер, світ такого не бачив!. Ох и барыга, ну барыга.
2 серпня суд включив у реєстр вимог кредиторів у т.ч. вимоги "Київгазу" (286,7 млн грн), "Нафтогазу" (162,4 млн грн), "Укртрансгазу" (674,8 млн грн), "Київводоканалу" (73 млн грн), ТОВ "Техпремпоставка" (1,1 млрд грн) тощо.
Ініціатором процедури банкрутства АТ "К.Енерго" - ПрАТ" є Науково-виробнича компанія "Гірничі машини".
Видання повідомляє, що у держреєстрі кінцевим бенефіціаром є Вікторія Дзюба, у компанії можуть бути "партнерські" зв’язки з "Гірничими машинами"/Corum Group Ахметова.
По крайней мере, на официальном сайте Lada в Украине появился прайс-лист на продукцию, в котором большая часть автомобилей отмечены, как произведенные на ЗАЗе. Годы выпуска машин украинского производства – 2019 и 2020. Правда на данный момент страница недоступна.
Всего на сайте lada.ua предлагалось к продаже 5 моделей: 4х4, Largus, Granta (седан), Vesta (седан, SW, SW Cross), XRAY.
В прайс-листах на 4 модели Largus, Granta, Vesta и XRAY указаны цены на автомобили производства ЗАЗ. При этом, Lada Granta претендует на звание самого доступного автомобиля в Украине – цена стартует от 216 530 грн. на автомобили 2020 года производства (это базовая версия Granta с 98-сильным мотором и 4-ступенчатой автоматической КПП).
А вот самый дорогой автомобиль – Vesta SW Cross 18 на «механике» за 381 680 грн. Стоимость Lada XRAY стартует от 297 270 грн.
впевнений, що ми ще не раз будемо здивовані мяко кажучи.
ви й не уявляєте скіко ще воно може налажати.
але ж тре подивіться на це з його гальюну - він не лажає, він впевнено йде до своєї мети залізти в дупу до пуйла. й затащити туди нашу країну.
і в нього на сьогодні це доволі добре виходить.
чи ні?
все мине... і це мине.
+38 067 507 17 77. Олександр
Заступник глави української делегації в Тристоронній контактній групі в Мінську Вітольд Фокін заявив, що не бачить жодного підтвердження того, що на Донбасі ведеться війна між Україною та Росією.
Джерело: заява Фокіна 29 вересня на засіданні комітету Верховної Ради з державного будівництва
Пряма мова: "Щодо війни. Я не політик. Зробити якесь визначення цього я не можу. Бо жодного підтвердження того, що там ведеться війна між Україною та Росією, поки що я не бачу".
Деталі: За словами Фокіна, проти Збройних сил України на Донбасі воюють найманці з майже 30 країн світу, зокрема за активної підтримки Російської Федерації.
Він не змінив своєї думки і досі вважає, що на Донбасі потрібно провести місцеві вибори, оголосити загальну амністію, бо вона "деморалізує противника".
При цьому Фокін додав, що альтернативи мінським угодам не існує, хоча йому багато положень угод не подобаються.
Фокіна запросили на засідання комітету через заяву, яку він зробив 29 серпня про амністію та особливий статус Донбасу.
ТКГ - за часів зеленої шмарклі та кукловода єрмака - це лакмусова бумажка для нашої спільноти. доки реакція людей буде обурлива, загрозлива або небезпечна та реально значна для провладних запроданців при прояві українофобських ознак - дотолі й буде хитка рівновага по лінії розведення...
й не забуваймо основних замовників фокіних, сивох, тищенків та подібних потвор - пуйло та півшостого.
ганьба!!!
все мине... і це мине.
+38 067 507 17 77. Олександр